۰ نفر

وزیر ورزش استقلالی است یا پرسپولیسی؟!

۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶
کد خبر: 378769
وزیر ورزش استقلالی است یا پرسپولیسی؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه می‌گویند او پرسپولیسی است توضیحاتی داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بهتاش فریبا درباره جلسه پیشکسوتان استقلال با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دستور جلسه، حمایت از پیشکسوتان و تعامل با باشگاه بود. پیشکسوتان درباره مسائل مختلف، صحبت کردند و بیشتر آنها معضلات استقلال را گفتند. من و پرویز مظلومی با توجه به اینکه در بحث کمیته فنی بیشتر به باشگاه نزدیک بودیم، مشکلات را گفتیم. همه اتفاقات پیش‌بینی شده در کمیته فنی را مکتوب و به آنها اشاره کردیم. قرار شد با توجه به فشاری که روی مدیریت باشگاه وجود دارد، هر کسی می‌تواند کمک کند.

وی افزود: به وزیر ورزش گفتیم که به تنهایی نمی‌توان باشگاه را اداره کرد. باشگاه در حال حاضر معاون ندارد و هر کسی که رفته است، باید برای او جایگزین پیدا کرد. وزیر ورزش نیز در رابطه با کمک‌های انجام شده در خصوص پرونده پروپیچ و بحث حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد. جلسه بدی نبود و فکر کنم باشگاه باید از کمیته پیشکسوتان بیشتر کمک فکری بگیرد. از وزیر راهکار خواستیم و قرار شد همه برای کمک به باشگاه دست به دست هم دهیم.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص بحث‌های هواداران در رابطه با پرسپولیسی بودن وزیر ورزش و همچنین موضعی که در رابطه با وزارت ورزش دارند، گفت: آقای سلطانی‌فر گفتند نه استقلالی است نه پرسپولیسی. به وزیر ورزش گفتم شاید چون پسرش پرسپولیسی است، این موضع را در رابطه با شخص او می‌گیرند. سلطانی‌فر در پاسخ گفت که برادرم استقلالی است و این مسائل چه ربطی دارد؟ وزیر ورزش توضیح داد که اینگونه نیست و به هر دو باشگاه به یک اندازه کمک می‌کنیم. ایشان گفتند که وقتی استقلال و پرسپولیس سرحال باشند و در آسیا نتیجه بگیرند، شور و شوق زیادی بین میلیون‌ها هوادار بوجود می‌آید. وزیر عنوان کرد که چه کمک‌هایی به استقلال شده است.