۰ نفر

رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال +عکس

۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۱۴
کد خبر: 377671
رونمایی از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال +عکس

در نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس از پیراهن های جدید تیم ملی تولید شرکت آل اشپورت رونمایی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش‌سه، با اینکه از چندی قبل مشخص شده تیم ملی فوتبال دیگر از لباس های آدیداس استفاده نمی کند و البسه شرکت آلمانی آل اشپورت جایگزین این شرکت شده اما هنوز به طور رسمی پیراهن های جدید رونمایی نشده است. البته در مراسم انتخاب های برترین های سال فوتبال ایران یکی از پیراهن های جدید تیم ملی نمایش داده شد اما آن پیراهن نیز با طرح نهایی تفاوت های چشمگیری داشت تا خیلی ها در انتظار رونمایی از پیراهن های جدید تیم ملی بمانند.

در نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس که با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال انجام شد اما از طرح اصلی این پیراهن ها رونمایی شد. با هماهنگی های انجام شده در پایان نشست مذکور مارک ویلموتس یک هدیه به مربیان لیگ برتری اهدا کرد که مشخص شد داخل پاکت های هدیه یک پیراهن جدید تیم ملی بوده است. پیراهنی که تولیدی شرکت آل اشپورت است و آخرین تغییرات روی آن اعمال شده است.

پیراهن های جدید تیم ملی تولید شرکت آل اشپورت یک دورچین قرمزرنگ در کناره های خود و دور یقه اش دارد. این پیراهن ها اگرچه روی مارک آن عبارت «made in china» حک شده اما پیراهن های اصلی شرکت آل اشپورت است که تحت لیسانس کشور آلمان در چین تولید می شود و به تیم های ایرانی داده می شود.

البسه جدید تیم ملی البته در خارج از ایران تحویل مسئولان فدراسیون فوتبال داده می شود که اصل بودن آن را مشخص می کند و مدیران فدراسیون خودشان باید آن را از طریق گمرک به ایران بیاورند.

نکته قابل توجه دیگر پیراهن ها بازگشت طرح یوزپلنگ ایرانی به بخش پایین آن است. پیراهن هایی که فدراسیون برای تیم ملی از آدیداس خریداری می کرد، مدت زیادی بود که طرح یوزپلنگ نداشت و این طرح به خاطر محدودیت های موجود بخشی از لوگوی فدراسیون روی پیراهن را گرفته بود. در جام جهانی و جام ملت های آسیا نیز به همین شکل یوزپلنگ بخشی از پیراهن بود اما حالا با اسپانسری مجدد آل اشپورت طرح بزرگ یوزپلنگ به پیراهن های تیم ملی و بخش پایینی آن برگشته است.

پیراهن