۰ نفر

ویلموتس شارژ مالی می‌شود

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۴
کد خبر: 372028
ویلموتس شارژ مالی می‌شود

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش هستند به زودی بخشی از مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی را به او پرداخت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، خبرورزشی نوشت؛ مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این روزها در بلژیک حضور دارد و مشغول برنامه ریزی برای برگزاری اردوی آماده سازی نخستین دیدار ملی پوشان کشورمان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ کنگ است.
ویلموتس از زمان عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران در خرداد ۹۸، تاکنون پولی دریافت نکرده است و مهدی تاج و همکارانش به دلیل واریز نشدن مطالبات حدود ۱۰ میلیون دلاری فدراسیون به حساب فدراسیون از سوی فیفا و مشکلات مالی شان، در پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی ناکام بوده اند.
مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان در تلاش هستند بخشی از مبلغ قرارداد سرمربی بلژیکی را تا پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی به او پرداخت کنند و به نظر می‌رسد با اقدام‌هایی که صورت گرفته ویلموتس تا آن زمان مبلغی را از فدراسیون ایران دریافت می‌کند تا با انگیزه بیشتری فعالیت هایش در تیم ملی را ادامه بدهد. البته این سرمربی ۵۰ ساله تاکنون واکنشی به پرداخت نشدن حقوقش نشان نداده است.
مارک ویلموتس قرار است اواخر مرداد برای فراهم کردن شرایط برگزاری اردوی تیم ملی به ایران باز گردد و شنیده می‌شود او با حضور در ورزشگاه‌ها برخی از بازی‌های لیگ برتر نوزدهم را هم تماشا می‌کند.
اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ از اواخر دهه اول شهریور آغاز خواهد شد و طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال تیم ملی یک بازی دوستانه پیش از برگزاری بازی با هنگ کنگ انجام می‌دهد که تاکنون نام این حریف مشخص نشده است.
دیدار شاگردان مارک ویلموتس با تیم ۱۶۳ رنکینگ فیفا (هنگ کنگ) ۱۹ شهریور در ورزشگاه ملی پایتخت این کشور برگزار می‌شود.