۰ نفر

مزدک میرزایی مرتکب اشتباهی استراتژیک شد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۲۹
کد خبر: 371873
مزدک میرزایی مرتکب اشتباهی استراتژیک شد

مرتضی میرباقری ضمن بیان اینکه مزدک میرزایی با رفتن به شبکه خارجی، مرتکب اشتباهی استراتژیک شده است، گفت: شرایط کاری برای مزدک میرزایی همچنان مهیا بوده و ما علاقمندیم که ایشان به کار خود برگردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، مرتضی میرباقری(معاون سیمای رسانه ملی) درباره حواشی رفتن مزدک میرزایی به انگلستان گفت: کاری که مزدک میرزایی انجام داد، نه اتفاق حرفه‌ای و نه حتی عام است. اول از همه اینکه ما متاسفیم که ایشان رفته است اما واقعا نبودن کار اساسی در حوزه ورزش، نمی‌تواند دلیل رفتنشان باشد. 

وی افزود: این یک اشتباه استراتژیک بوده که آقای میرزایی مرتکب شده است. در واقع به هر صورتی که ما به این موضوع نگاه کنیم، به هیچ وجه به صلاح نبود که چنین تصمیمی بگیرند. آن هم رفتن به شبکه‌ای که عنادش با مردم ایران روشن است. این در واقع یعنی کسی بخواهد در چنین موقعیتی از اینجا برود و در آن شبکه تفکر وهابیت و عربستان سعودی را ترویج کند.

معاونت سیما در ادامه بیان کرد: واقعا این از فهم کم سیاسی می‌آید. چراکه جناب میرزایی آدم سیاسی نبوده است. به هر حال ما علاقمندیم که ایشان به کارشان برگردند. چراکه شرایط کاری برای مزدک میرزایی همچنان فراهم است.

میرباقری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سرقت آرشیو صدا و سیما توسط مزدک میرزایی حقیقت دارد، توضیح داد: ایشان چیزی با خود نبرده‌اند. درباره مستندهایی هم که این روزها از آن گفته می‌شود باید بگویم که ایشان قرار بوده برنامه‌ای را بسازند که اگر بخواهیم بر مبنای آن، واحد آرشیو خود را ۱۰۰۰ در نظر بگیریم، یک هزارم درصد از آرشیو را برای این کار در اختیار داشته‌اند.