۰ نفر

شکست سنگین برانکو با الاهلی در نخستین بازی رسمی

۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۲۱
کد خبر: 371857
شکست سنگین برانکو با الاهلی در نخستین بازی رسمی

برانکو ایوانکوویچ که با سر و صدای زیاد از تیم پرسپولیس جدا وهدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفته درنخستین دیدار رسمی برروی نیمکت این متحمل شکستی سنگین شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تیم الاهلی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا سه شنبه شب در ورزشگاه «ملک عبدالله» شهر جده میزبان تیم الهلال بود مقابل این تیم با نتیجه غیر قابل انتظار 4 بر 2 شکست خورد.
برانکو سرمربی جدید تیم الاهلی که از ابتدای ورودش به عربستان از موفقیت هایش با تیم جدید دم می زد امشب درنخستین دیدار رسمی با این تیم ناکام بود.
«بافی تمبی گومیس» مهاجم فرانسوی تیم الهلال دراین دیدارهت تریک کرد و در دقایق 15، 48 و 65 دروازه تیم الاهلی را باز کرد چهارمین گل این تیم را نیز «عبدالله  حفیظ» دردقیقه 82 به ثمر رساند تا او هم نقشی دراین پیروزی درخشان داشته باشد.
«عمرالسومی» دردقیقه 6 و «جانینی» دردقیقه 39 گل های تیم الاهلی را درون دروازه الهلال جای دادند.
دیدار برگشت این 2 تیم 22 مرداد ماه به میزبانی تیم الهلال درحالی برگزار می شود که این تیم از هم اکنون از بخت بیشتری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات  برخودارشده است.

پیش از این دیدار تیم های الدحیل و السد قطر مقابل یکدیگر صف آرایی و به کسب تساوی یک بریک بسنده کردند.
رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی در منطقه غرب قاره کهن درجریان است که پنجم تیرماه  مسابقات شرق قاره کهن برگزار و تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده است.
تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در این رقابت ها حاضر بودند که البته با نمایشی ضعیف در مرحله گروهی وداع زود هنگامی با این مسابقات داشتند.