۰ نفر

چرا علیپور تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت؟

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳
کد خبر: 369894
چرا علیپور تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت؟

علی علیپور در پی دریافت پیشنهادهایی از آلمریا اسپانیا، آ اک اتن و والته زارخم بلژیک که حاضر به پرداخت چهار صد و ششصد هزار یورو برای رضایت نامه بودند تمایل به جدایی داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، او می خواست لژیونر شود و همجنین با توجه به  پرداختی سیصد تا پانصد هزار یورویی این تیم ها به خودش دریافتی بسیار بیشتر از پرسپولیس داشته باشد اما باشگاه پرسپولیس به او اعلام داشت شرط جدایی ات پرداخت هشتصد هزار یورو است و وقتی اوفای روسیه اعلام داشت این مبلغ را پرداخت می کند عرب درخواست هیات مدیره را یک میلیون یورو دانست.

علیپور به دلیل همین مساله از نظر  روحی در شرایط مناسبی نیست، یک دلیل عمده هم این است او دوبار با مبالغ کم و اندک با پرسپولیس قرارداد بسته است. بار اول وقتی جوان بود و به عنوان یک مهاجم زیر 21سال جذب شد و سه ساله بست و بار دیگر وقتی که برای مراسم عروسی خود نیاز به نقدینگی هفتاد میلیون تومانی داشت و طاهری مدبر عامل وقت هم این مبلغ را به او پرداخت کرد اما منوط به تمدید.

علیپور باز هم با مبلغ کم تمدید  کرد چون او که در نازی آباد اجاره نشین بود و به گفته  بنگر به هنگام  رفت و آمد به محل تمرین مسافر کشی هم می کرد باید امورات زندگی خود را پیش می برد.

اینگونه  علیپور در همه این سالها که بازیکن پرسپولیس بوده از یک پانزدهم تا یک سوم فیکس ها و برخی اسمی  های نیمکت نشین یا سکو نشین و بعضا اغلب مصدوم تیم دریافتی داشته. علیپور از اینکه آقای گل و ستاره و ناجی تیم باشد و خیلی ها و خیلی ها دریافتی چندین برابری نسبت به او داشته باشند خسته شده

حالا در این شرایط عرب به علیپور قول داده اولا مبلغ قراداد فصل آتی او را با مصوبه هیات مدیره افزایش دهد و دوما به او گفته بیا دو یا یکسال دیگر تمدید کن اما با مبلغ سقف پرداختی به بازیکنان تیم.

این مذاکرات دیروز انجام شده و علیپور گفته اجازه دهید مشورت کنم و تصمبم آخر را بگیرم. او دیروز چراغ سبز نشان داده و ممکن است پیشتاد تمدید را بپذیرد آن هم در حالی که می داند تابستان سال آتی شاید به عنوان بازیکن آزاد پیشنهادهای اروپایی با مبالغ پیشنهادی سیصد تا هشتصد هزار یورویی داشته باشد. آیا علیپور پیشنهاد عرب را می پذیرد؟ آیا او بیخیال لژیونر شدن و اخذ رضایت نامه شده و حالا حتی به تمدید هم فکر می کند؟ خبرهایی در راه است. همین امروز و فردا.... فعلا که کالدرون نگران است و می گوید امیدوارم علیپور بماند. می ماند؟ تمدید هم می کند؟