۰ نفر

کالدرون و باشگاه پرسپولیس در یک چالش جدید

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبر: 367524
کالدرون و باشگاه پرسپولیس در یک چالش جدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان منتظر اقدام این باشگاه برای خرید مهاجم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، گابریل کالدرون از همان روزی که کارش را در پرسپولیس آغاز کرد از مدیران باشگاه خواست حتماً لیست بزرگسالان را خالی کنند تا جا برای جذب یک مدافع میانی و یک مهاجم خارجی باز شود. از این رو چند مهاجم خارجی را نیز به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد تا برای جذب یکی از آنها اقدام شود.

کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس که اعضای آن را در واقع مدیران این باشگاه تشکیل می‌دهند برای پست دفاع محمد‌حسین کنعانی‌زادگان را به کالدرون معرفی کردند که با توجه به ملی‌پوش بودن او، سرمربی آرژانتینی مخالفتی با جذب این بازیکن نکرد، اما در عین حال تأکید کرد که حتماً یکی از مهاجمان مدنظرش را جذب کنند.

اردوی پرسپولیس در ترکیه برگزار و فردا به پایان خواهد رسید، اما هنوز خبری از جذب مهاجم خارجی مدنظر کالدرون نیست، مسئله‌ای که دلخوری وی را به همراه داشته است. در این میان بحث قیمت بالای مهاجمان معرفی شده از سوی کالدرون مطرح است و به نظر می‌آید باشگاه پرسپولیس توان خرید مهاجمان 600 یا 700 هزار یورویی را نداشته باشد.

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس در تلاش برای بازگرداندن مهدی طارمی است، مهاجم ملی‌پوشی که هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده، اما صحبت از رفتن به فوتبال اروپا می‌شود.

با شرایط موجود کالدرون با مدیران باشگاه پرسپولیس وارد یک چالش جدید شده است و مشخص نیست تکلیف مهاجم نوکی که سرمربی آرژانتینی به خرید آن اصرار دارد به کجا خواهد کشید.