۰ نفر

پاداش ۱۲۰هزار دلاری فدراسیون جهانی به والیبالیست‌های ایران

۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۳
کد خبر: 364472
پاداش ۱۲۰هزار دلاری فدراسیون جهانی به والیبالیست‌های ایران

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: ۱۲۰ هزار دلار پاداش از سوی فدراسیون جهانی والیبال به والیبالیست های تیم ملی ایران برای بازی هایی که تاکنون در لیگ ملت ها انجام داده اند پرداخت می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، افشین داوری عصر پنجشنبه پس از پایان سفر خود به سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:
از طرف فدراسیون جهانی والیبال به ملی پوشان تیم والیبال ایران بابت هر برد ۱۰ هزار دلار و بابت هر باخت پنج هزار دلار پرداخت می شود که در مجموع پاداش قابل توجهی است.
وی از پاسخ به سئوال در مورد پاداش های داخلی به ملی پوشان خودداری و خاطرنشان کرد: پاداش های داخلی در برابر بازی های جانانه والیبالیست ها ناچیز است ولی فدراسیون با کمک حامیان مالی پیش بینی هایی را کرده است.
داوری ادامه داد: جوانان امروز که در تیم ملی والیبال بازی می کنند سال گذشته در تیم ملی والیبال نوجوانان قهرمان شدند و این نشان از پشتوانه و قدرت والیبال کشور دارد.

وی یادآور شد: تیم ملی والیبال خوب و بدون توقع در مسابقات لیگ ملت های والیبال ظاهر شد و برای بدرقه ورزشکاران به مرحله نهایی برنامه هایی برای تشویق در نظر گرفته شده که به وقتش اعلام می شود.
داوری با بیان اینکه تیم ملی ویترین والیبال است، خاطرنشان کرد: پیش بینی در ورزش و درباره صعود ایران به نیمه نهایی کار سختی است، اما می توان گفت والیبالیست ها مانند دوره مقدماتی بهترین بازی را به نمایش خواهند گذاشت و موجب افتخار کشور می شوند.
وی اضافه کرد: ۶ تیم صعود کرده، جزو تیم های مدعی هستند ولی آنچه مسلم است ایران در بین برترین های والیبال جهان است و در ورزش حرفی برای گفتن دارد.
سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه امسال والیبال کشور، سال شلوغی دارد، گفت: والیبال برنامه های مختلف مانند حضور در مقدماتی المپیک در اواخر مردادماه سالجاری و بعد از آن قهرمانی آسیا در ایران را دارد.
به گفته وی، توسعه والیبال، با شکل و شرایط ویژه و با تکیه بر استعداد های ژنتیکی و فردی و آمایش سرزمین در دستور کار دارد.
سرپرست فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در گذشته ۱۳ استان بدون رئیس هیات والیبال بودند، اما اکنون با برگزای مجمع انتخابات والیبال در سمنان، ۶ استان دیگر بدون رئیس باقیمانده اند.
وی با بیان اینکه استان سمنان دارای اماکن ورزشی سرپوشیده مناسب است، ادامه داد: این استان از لحاظ زیر ساختی و استعداد انسانی وضعیت مطلوب دارد.
سرپرست فدراسیون والیبال یادآور شد: والیبال استان سمنان از پیشینه خوبی برخوردار است و اکنون با انتخاب رئیس هیات والیبال بدون شک والیبال استان بیش از پیش پیشرفت خواهد کرد.
سرپرست فدراسیون والیبال به منظور شرکت در مجمع انتخابات هیات والیبال استان سمنان به این استان سفر کرد.
در مجمع انتخابات هیات والیبال استان سمنان امیرحسین صادقی جوان ۲۷ ساله سمنانی به مدت چهار سال سکان دار هیات والیبال استان شد.
با پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال، تیم‌های برزیل، ایران، روسیه، فرانسه و لهستان با قرار گرفتن در رده‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی به مرحله نهایی صعود کردند تا در کنار آمریکا (میزبان مسابقات) ۶ تیم حاضر در فینال لیگ ملت‌ها را تشکیل دهند.
مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از ۲۰ تا ۲۴ تیر در شیکاگو آمریکا برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه دوم مسابقات باید به مصاف برزیل و لهستان برود.