۰ نفر

علی دایی مجوز کار ندارد؟

۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۲:۰۹
کد خبر: 363762
علی دایی مجوز کار ندارد؟

در سال‌های اخیر همواره عادت داشتیم علی دایی را روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری ببینیم، اما با نزدیک‌شدن به شروع فصل و تعیین تکلیف نیمکت اکثر باشگاه‌ها به نظر می‌رسد شهریار در لیگ نوزدهم تیمی نخواهد داشت و از چرخه مربیان لیگ برتری بیرون مانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهروند، برکناری او از سرمربیگری سایپا بعد از حرف‌های تندی که علیه مدیران این باشگاه و کارخانه سایپا مطرح کرد، گویا آینده مربیگری آقای گل فوتبال جهان را هم تحت‌تاثیر خود قرار داده است. بعد از این‌که نام دایی برای مربیگری در تیم‌های مختلف مطرح شد، این مربی دیروز در مصاحبه‌ای از اتفاقاتی که برایش در فصل
نقل و انتقالات افتاده، خبر داده است: «با تراکتورسازی و فولاد صحبت کرده بودم که به یک‌باره غیب‌شان زد! همچنین مدتی پیش یکی از دوستان که در پرسپولیس جایگاهی دارد، در این زمینه که به پرسپولیس بروم، با من صحبت کرد، ولی همان زمان این مسأله را رد کردم. از تیم نفت آبادان هم پیشنهاد همکاری داشتم، اما به خاطر شرایط خانوادگی نتوانستم این پیشنهاد را بپذیرم.» علی دایی به شایعات پیرامون ممنوع‌الفعالیت شدنش دامن زده و از قطع مذاکراتش با دو تیم فولاد و تراکتورسازی به صورت ناگهانی خبر داده است. با این حال او از حرف‌هایی که بر زبان آورده، پشیمان نیست: «بعضی چیزها و کارشکنی‌ها که در این خصوص گفته می‌شود، صحت دارد و متاسفانه در برخی وزارتخانه‌ها «بِده بستان‌هایی» وجود دارد که مانع از شکل‌گیری خیلی از مسائل می‌شود. به حرف‌های حقی که زدم افتخار می‌کنم، حتی اگر از فوتبال بیرون بمانم. زندگی من از راه فوتبال نمی‌چرخد که بخواهم نگران آینده باشم و اگر روی کارم تمرکز کنم، بیشتر موفق خواهم شد.» باید دید علی دایی در ادامه راه خود باز هم می‌تواند هدایت تیم‌های لیگ برتری را برعهده بگیرد یا واقعا ممنوع‌الفعالیت شده است! البته این روزها صحبت‌هایی هم پیرامون پیشنهادات خارجی دایی از کشورهایی همچون کویت و جمهوری‌آذربایجان نیز به گوش می‌رسد.