۰ نفر

کالدرون کار سختی برای پرکردن جای برانکو دارد

۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۸:۰۰
کد خبر: 363548
کالدرون کار سختی برای پرکردن جای برانکو دارد

کارشناس فوتبال ایران ضمن بیان دشواریهای کار گابریل کالدرون در پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید به کادرفنی جدیدشان فرصت بدهند تا نتیجه بگیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فرزاد آشوبی در خصوص حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: اسم بزرگی وارد باشگاه پرسپولیس می‌شود. کالدرون تجربه زیادی در فوتبال آسیا دارد و می‌تواند از این مورد برای اثبات توانایی‌های خود استفاده کند. امیدوار هستیم این مربی بتواند موفقیت را با خود بیاورد و تیمی که عادت به جام پیدا کرده را در مسیر موفقیت نگه دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره مقایسه او با برانکو ایوانکوویچ تاکید کرد: موضوع اینجاست کالدرون برای پر کردن جای خالی برانکو کار بسیار سختی دارد. برانکو نتایج بی نظیری در تیم گرفته است و جانشین او خواه ناخواه با برانکو مقایسه می‌شود.

وی درباره توجه ویژه برانکو به مسائل غیر فنی در پرسپولیس برای نتیجه گیری این تیم تصریح کرد: کالدرون باید خیلی زود با اخلاق فوتبالیست هایایرانی آشنا شود. برانکو شناخت خوبی داشت و به همین خاطر با مدیریت فوق العاده موفق شد زوایای پنهان نبوغ شاگردان خود را پیدا کند. عامل اصلی موفقیت‌های برانکو در فوتبال باشگاهی ناشی از همین مدیریت او بود.

آشوبی ادامه داد: کالدرون باید مطالعه زیادی روی شخصیت بازیکنان داشته باشد و فرهنگ فوتبال ایرانی را یاد بگیرد. همیشه خیال هواداران از حضور برانکو راحت بود. کسی نگران بسته شدن تیم در نقل و انتقالات نبود. پرسپولیس در آرامش به سر می‌برد اما حالا با یک چالش روبرو شده است. پرسپولیس در فصل‌های گذشته تمرینات خوبی را قبل از شروع بازی‌ها داشت و همین موضوع کمک زیادی به آنها کرد تا بازیکنان، آمادگی خوبی را برای فشردگی بازی‌ها داشته باشند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره شرایط سخت کار کردن کادر فنی جدید سرخپوشان عنوان کرد: کالدرون تیمی را تحویل می‌گیرد که تنها ۲۵ روز فرصت دارد آن را آماده بازی‌ها کند.

وی خطاب به طرفداران پرسپولیس یادآور شد: نکته پایانی صحبت‌هایم با هواداران است که باید شرایط را درک کنند و به کادرفنی جدید فرصت بدهند تا توانایی‌های خود را نشان دهند. پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا بتواند آنطور که دیدگاه مربیانش برآورده می‌شود بازی کند و انتظارات را هم برآورده کند.