۰ نفر

بیانیه استقلال درباره نقل و انتقالات و تمدید قراردادها

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۳۶
کد خبر: 360833
بیانیه استقلال درباره نقل و انتقالات و تمدید قراردادها

باشگاه استقلال در واکنش به مصاحبه «سید حسین حسینی» و «وریا غفوری» علیه مدیران این تیم بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی خطیر معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه درباره مذاکره با بازیکنان باشگاه استقلال ضمن اشاره به برخی موارد و در واکنش به اظهارات بازیکنان بیانیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است.

۱-پ س از طرح موضوع تمدید قرارداد بازیکنان در جلسات متعدد هیأت مدیره باشگاه، با نظر کلیه اعضا مقرر شد کامران منزوی به نمایندگی از تمامی اعضا با حضور در جلسات، مسئولیت مذاکره با وریا غفوری و سیدحسین حسینی را برعهده گرفته و پس از جلسات برگزار شده گزارش جلسات و پیشنهادات طرفین را جهت تصمیم گیری به هیأت مدیره و مدیرعامل منعکس تا در خصوص شرایط تصمیم گیری شود.

پس از دریافت پیشنهادات بازیکنان، با عنایت به مصوبه هیأت مدیره و بودجه تصویب شده و درنظر گرفتن زحمات و تلاش بازیکنان عزیز در حوزه ملی و باشگاهی نهایت سقف ریالی باشگاه جهت تمدید قراردادها در نظر گرفته و مراتب به بازیکنان اعلام شد.
٢- موارد اعلامی از سوی خطیر در سایت رسمی باشگاه، مواضع و نظرات رسمی باشگاه و هیأت مدیره باشگاه بوده ضمن آنکه صحبت‌های مزبور به دور از توهین، حب و بغض، تحلیل و نتیجه گیری و فقط به صورت گزارشی از روند مذاکرات و توقعات طرفین از یکدیگر، جهت اطلاع هواداران و شفاف سازی و برابر با وعده داده شده به هواداران بیان شده است.

این اقدام از اولین روز نقل و انتقالات آغاز شده و از همان روز این مهم به هواداران و مالکان اصلی باشگاه استقلال اعلام شده بود که روند مذاکرات رسمی با بازیکنان به سمع و نظر آنها خواهد رسید.
٣- هیأت مدیره باشگاه ضمن تاکید بر رعایت اخلاق و پرهیز از هرگونه توهین و افترا به افراد بار دیگر اعلام آمادگی خویش را جهت تمدید قرارداد و حفظ وریا غفوری و سیدحسین حسینی بدون هیچ‌گونه پیش شرط و در چهارچوب شرایط مالی و اخلاقی باشگاه اعلام می‌دارد.
٤- بازیکنان در صورت پذیرش عملی شرایط باشگاه، قبل از آغاز مذاکره با گزینه‌های دیگر، با مسئولان مربوطه تماس و درب باشگاه استقلال به روی آنها باز است تا مقدمات تمدید قراردادهای این افراد در فضایی دوستانه و در شأن باشگاه استقلال فراهم گردد.
٥- باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود انتظار دارد از هرگونه حاشیه سازی و فضاسازی برای باشگاه و بازیکنان خودداری کرده تا روند نقل و انتقالات و آماده سازی تیم در شرایطی مطلوب پیش برود و امیدواریم در فضایی کاملاً منطقی و دور از احساسات تیمی درخور نام استقلال بزرگ مهیاو آماده لیگ نوزدهم شود.