۰ نفر

مربی هم‌سنگ برانکو بیاورید تا اقلا دشنام نشنوید!

۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۰۸
کد خبر: 360592
مربی هم‌سنگ برانکو بیاورید تا اقلا دشنام نشنوید!

برانکو رفته و اسامی پیش رو برای جانشینی‌اش حال بد طرفداران پرسپولیس را تلخ‌تر از قبل می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، اگرچه گفته شده ایرج عرب به طور اورژانسی راهی کرواسی می شود تا احتمالا هم چمدان بدهی های پرسپولیس به برانکو را دستش برساند و هم او را راضی به ماندن کند اماتقریبا دیگر هواداران فوتبال در ایران خوب به این موضوع عادت دارند که بدانند این ادعاها تنها برای ایجاد حس تاخیری در پذیرش واقعیت است.

رفتارهایی که تنها نوش داروی بعد سهراب هستند. در این شرایط اما نام‌هایی برای جایگزینی برانکو مطرح شده که همگی تنها یک نتیجه در بر دارند. شدت یافتن انتقادها . از علی دایی تا افشین قطبی و یحیی و کیا و البته کرانچار، هیچ یک مربیانی هم وزن با برانکو نیستند. انتخاب‌هایی که حالا آوردن‌شان کم از روزهایی نداشت که مدیران قبلی وینگادا، درخشان و استیلی را آوردند.

گزینه‌هایی که از همان روز اول هو شدند. هم خودشان دشنام شنیدند و هم باشگاه و مدیرانش. این چه سیاستی است که پرسپولیس بخواهد برای خود ایجاد کند و وزارت ورزشی که از همین امروز متهم است به تضعیف سرخ ها تا دیگر قهرمانی های شان تکرار شود، دردسری که با استقلالی ها دارد را برای تیم هایی که حوالی ۱۰۰ میلیارد در سال هزینهشان است، اینجا هم تجربه کند.