۰ نفر

اردو پرسپولیس در کانادا لغو شد!

۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۲۷
کد خبر: 360540
اردو پرسپولیس در کانادا لغو شد!

در شرایطی که سرخ‌پوشان آماده سفر به کانادا شده بودند، این اردو لغو شده اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، انجمن دوستی ایران و آمریکای شمالی با ارسال نامه‌ای به ایرج عرب مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تیم‌های مورد نظر برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم پرسپولیس در کانادا را رسماً معرفی کرده بود و به نظر می‌رسید این اردو آماده برگزاری خواهد بود. 

از ابتدا هم برگزاری چنین مسابقه ای تقریبا عملی به نظر نمی رسید. فارغ از مشکلات این روزهای تیم و نداشتن مربی، اینکه در کمتر از ۱۵ روز برای چنین اردویی برنامه ریزی شود، چیزی شبیه به محال به نظر می آمد که در نهایت هم قابلیت اجرا پیدا نکرد.

نامعلوم بودن میزبانان پرسپولیس برای شورای برون مرزی ، عدم اعلام شفاف درباره میزان درآمدزایی و میزبانی از سرخ ها و حاشیه‌هایی که پیشتر در دعوت های اینچنینی از پرسپولیس به اروپا ایجاد شده بود، دست در دست هم دادند تا مدیر پرسپولیس در بدترین شرایط ممکن به دنبال مجوزهای این سفر نرود.

با لغو این سفر تعدادی از رسانه ها نوشتند درحالی که سرخ‌ها برای برپایی اردوی دو هفته‌ای و انجام چند بازی دوستانه به کانادا دعوت شده بودند، بنا به دلایلی نا مشخص نمی‌توانند به این کشور سفر کنند. درحالی که لغو این سفر که در فاصله ۱۵ روز هنوز قرارداد تجاری مشخص نداشته، کاملا روشن است!