۰ نفر

برانکو یک میلیون و ۱۸۰هزار یورو طلبکار است!

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱:۵۹
کد خبر: 358504
برانکو یک میلیون و ۱۸۰هزار یورو طلبکار است!

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه تلویزیونی‌اش اظهار داشت ۱۲۰هزار یورو هم بابت پاداش‌های قهرمانی و آپشن طلب دارد. دیروز، اما منبعی موثق به ما خبرداد که مبلغ طلب برانکو نه ۵۰۰هزار یورو است و نه ۱۲۰هزار یورو اضافی! طرف مدعی شد طلب برانکو از باشگاه پرسپولیس یک میلیون و ۱۸۰هزار یورو است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبر ورزشی، حالا این مبلغ شامل کل پاداش‌های معوقه است یا دستمزد دستیارانش را هم شامل می‌شود را نمی‌دانیم، اما بنا به ادعای برانکو، باشگاه پرسپولیس یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو به مرد کروات بدهکار است. وقتی ایرج عرب قبل از سفر به اهواز، برانکو را به دفترش دعوت کرد و بحث تمدید قرارداد را پیش کشید، مرد کروات دوباره موضوع طلبش را پیش کشید و شرط گذاشت: اول پول طلبش را بدهند و سپس حرف از تمدید بزنند!

توضیح ضروری: شاید بد نباشد بدانید یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو طلب برانکو فقط مختص خودش نیست و شامل دستیارانش نیز می‌شود. سرمربی کروات ۶۸۰ هزار یورو بابت قراردادش طلب دارد به علاوه ۳۰۰ هزار یورو پاداش قهرمانی. همچنین زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ نیز به ترتیب ۱۰۳، ۷۴ و ۲۳ هزار یورو طلب دارند که در مجموع یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو می‌شود.