۰ نفر

فرهاد مجیدی گزینه هدایت تیم ملی امید؟

۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۰
کد خبر: 358108
فرهاد مجیدی گزینه هدایت تیم ملی امید؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته‌های پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر یکی از گزینه‌های مدنظر تیم امید برای سرمربیگری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تیم فوتبال امید بعد از کنار رفتن زلاتکو کرانچار هنوز سرمربی آینده خود را انتخاب نکرده و شرایط آن در هاله‌ای از ابهام به سرمی‌برد. مسئولان تیم امید با مربیان مختلفی مذاکره کرده‌اند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.

در همین راستا گفته می‌شود مسئولان کمیته فنی و مدیر تیم امید دو گزینه نهایی خود را انتخاب کرده و بعد از انجام مذاکرات یکی از آنها به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد.

محمد تقوی که در لیگ هجدهم در مقطعی هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت یکی از گزینه‌‌های مدنظر بود که با او مذاکرات ضمنی صورت گرفته است.

دیگر گزینه‌ای که مدنظر مسئولان تیم امید است و شانس زیادی برای حضور روی نیمکت این تیم دارد فرهاد مجیدی است. امروز حمید استیلی مدیر تیم امید همراه با فرهاد مجیدی و خسرو حیدری به ورزشگاه آزادی رفته اند و با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره‌گر بازی دوستان امروز تیم‌های ملی ایران و سوریه شدند تا شائبه‌هایی که در مورد حضور مجیدی در تیم امید مطرح می‌شد به حقیقت بپیوندد.

البته با توجه به اینکه مجیدی همچنان شانس حضور در استقلال را دارد سرنوشتش در تیم امید در گرو مشخص شدن وضعیت مربیگری استقلال است. همچنین شایعه شده در صورت حضور مجیدی خسرو حیدری که به تازگی فوتبالش را به پایان رسانده به عنوان یکی از مربیان در کنار او حضور پیدا کند. وضعیت سرمربیگری تیم امید به کلافی سردرگم تبدیل شده که باید منتظر روزهای آینده ماند تا دید تکلیف دومین تیم مهم فوتبال ایران چه خواهد شد.

کمیته فنی دراین مدت نشان داده نسبت به انتخاب سرمربی و دستیارانش در تیم امید وسواس دارد و حتی گزینه‌های کارنامه دار و با سابقه‌ای که در لیگ برتر یا رده‌های پایه کار کرده اند را رد کرده اند اینکه چطور نام‌هایی مثل تقوی و خسروحیدری و مجیدی مطرح می‌شود درحالی که هنوز کارنامه خاصی در فوتبال از خود به جای نگذاشته اند و حتی برخی اصلاً سابقه مربیگری ندارند و در کلاس‌های مربیگری هم شرکت نکرده اند کمی عجیب است.

در بین گزینه‌های تیم امید باید به نام‌های عبدالله ویسی، خداداد عزیزی و عباس چمنیان هم اشاره کرد.