۰ نفر

برانکو: بی‌شک بهترین تیم ایران هستیم

۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۴۳
کد خبر: 357193
برانکو: بی‌شک بهترین تیم ایران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بی شک بهترین تیم ایران هستیم و در بازی فردا به عنوان تیم برنده وارد میدان می‌شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، برانکو ایوانکوویچ شنبه در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلان در فینال جام حذفی در اهواز اظهار داشت: برای تیم حریف احترام زیادی قائل هستیم اما مثل ۴۶ بازی قبل برای برد به میدان می رویم؛ برای ما و تیم رقیب افتخار بزرگی است که در فینال حضور داشته باشیم.

وی درباره مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت: محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی هم محروم هستند.

برانکو افزود: بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم اما نشان دادیم که چقدر آمادگی داریم و از نظر روحی و جسمی بسیار آماده بازی کردن هستیم. فردا در شرایطی به میدان می رویم که دمای هوا بیش از ۴۰ درجه خواهد بود و این مشکل مضاعفی برای ما است.

وی با بیان اینکه می خواهیم سومین قهرمانی خود را در این فصل جشن بگیریم افزود: ما تنها تیم جهان هستیم که سه بار در لیگ برتر قهرمان شده‌ایم و همزمان به فینال آسیا هم رسیدیم و این موضوع به خودی خود انگیزه زیادی به ما می دهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضورش در تیم برای فصل آینده گفت: من به خاطر حل و فصل مسائل مالی امروز در باشگاه حضور داشتم همچنین در خصوص جذب چند بازیکن با مسئولان باشگاه صحبت کردم.آنچه برای ما مهم است قهرمانی در جام حذفی است تا به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم و بهترین تیم تاریخ پرسپولیس را رقم بزنیم، بی شک برد فردا برای ما از هر پاداشی بهتر است.

وی افزود: جام حذفی یک جام خاص است و در همه کشورها اینگونه است که یک تیم لیگ پایین تر احتمال حضور در بازی فینال را دارد در ایران هم اتفاقات غیر منتظره در این جام پیش می آید. ما تجربه تلخی مثل باخت مقابل قشقایی شیراز را داریم لذا در بازی فردا هوشیار هستیم.
برانکو در مورد اینکه چه زمانی قول قهرمانی در آسیا را به هواداران می دهید، گفت: وقتی در مورد آسیا صحبت می کنیم نمی توانیم قول قهرمانی بدهیم و نباید هیچ مربی و هیچ بازیکنی را به خاطر این مسئله تحت فشار قرار بدهیم. ما در ۲ سال اخیر به نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم و تنها تیم آسیایی هستیم که هم به نیمه نهایی رسیدیم و هم سال بعد به فینال راه یافتیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان قدیمی در تیم گفت: ما هنوز به باشگاه لیستی نداده‌ایم، تقریباً همه بازیکنان ما قرارداد دارند و فقط بشار رسن با ما قرارداد ندارد. در کل باید منتظر اتفاقات آینده باشیم و ممکن است اصلاً نیاز به جذب بازیکن نداشته باشیم.

دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد و در اهواز برگزار می شود.