۰ نفر

راموس: می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۳۲
کد خبر: 356794
راموس: می‌خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم

مدافع رئال مادرید قصد ندارد سفیدپوشان را ترک کند و دوست دارد در این تیم بازنشسته شود.

به گزارش آس، سرخیو راموس در یک نشست خبری در والدبباس حاضر شد تا اعلام کند در رئال مادرید می‌ماند. در خبرها آمده بود مدافع رئال مادرید می‌خواست تیم مادریدی را ترک کند و پیشنهادی از چین داشت. بازیکن اسپانیایی با فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید جلسه گذاشت و مشکل حل شد. راموس به خبرنگاران گفت: عصر بخیر. از شما متشکرم که به این نشست آمدید. پس از اتفاق‌هایی که رخ داد و ابهام‌هایی که وجود داشت، تصمیم گرفتم با حاضر شدن در این نشست به هر بحثی پایان بدهم که نه به نفع باشگاه و نه هواداران است. عجله‌ای ندارم و به همه سوالات پاسخ خواهم داد. این مناسب‌ترین راه برای همه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کاپیتان رئال مادرید سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره آینده‌اش گفت: می‌خواهم خیلی روشن درباره آینده‌ام صحبت کنم. من و هواداران هرگز مشکلی با هم نداشتیم. من مادریدی هستم و دوست دارم در این تیم بازنشسته شوم. می‌خواهم قراردادم در این تیم به پایان برسد و فصل بدی که داشتیم را پشت سر بگذارم تا در آینده خوب کار کنم. اگر رئیس باشگاه بودم تا پایان بازیکنی قرارداد را تمدید می‌کردم. من و رئیس باشگاه رابطه پدر و فرزندی داریم و همدیگر را خیلی دوست داریم. چنین تصمیماتی را پرس می‌گیرد و او همیشه لطف خاصی به من دارد.

راموس افزود: من نمی‌خواهم از مادرید بروم. رؤیای من بازنشستگی در اینجاست. بهترین راه برای حل مسائل صحبت کردن است. از این که یک هفته اسپانیا را ترک کردم و با این شایعه‌ها روبه‌رو شدم، ناراحتم. مدت‌هاست که با پرس درباره قراردادم صحبت نکردم. این مسأله کوچکی است چون من می‌خواهم در مادرید بازنشسته شوم. ما حتی یک دقیقه هم درباره تمدید قرارداد یا بهتر شدن آن صحبت نکردیم. این مسأله اعتماد است. در زندگی من دو چیز مهم است؛ هواداران و رئیس باشگاه. باید رابطه خیلی خوب باشد. برخی مسائل را دوست ندارم و من را می‌رنجاند.

مدافع رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: هر گز به خاطر پیشنهاد از چین، مادرید را ترک نمی‌کردم. رابطه‌ام با باشگاه به نحوی نبود که دوست داشته باشم اما قصد جدایی از این تیم را نداشتم. نمی‌خواهم مجانی یا با پول اینجا را ترک کنم. درخواست جدایی به صورت بازیکن آزاد را ندادم. می‌خواهیم پس از یک سال بد آینده مادرید را در کنار هم بسازیم. هر بازیکنی که به مادرید می‌آید و دستمزد بیشتری کسب می‌کند نشان‌دهنده برتر بودنش است. من از دستمزدم راضی هستم. هر بازیکنی به اندازه‌ای که شایسته است دستمزد دریافت می‌کند. اگر بازیکنی خواهان دستمزد بیشتری باشد، خوشحال می‌شوم. به نظر می‌رسد هر بار که راموس صحبت می‌کند، به خاطر تمدید قرارداد است. در مادرید مجانی بازی می‌کنم چون این احساس را دارم.

او در پایان گفت: هنوز زمان جدایی از مادرید فرا نرسیده است. تا وقتی که جسم و روحم مرا همراهی کند، جدا نخواهم شد. به تیمی نمی‌روم که با مادرید در رقابت باشد. زمانی مادرید را ترک می‌کنم که احساس کنم در بالاترین سطح نیستم.