۰ نفر

دستیار کی‌روش هم پیشنهاد استقلال را رد کرد!

۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۶
کد خبر: 356759
دستیار کی‌روش هم پیشنهاد استقلال را رد کرد!

امیرحسین فتحی با خوزه پسیرو مذاکراتی داشت و از او خواست تا به استقلال ملحق شود ولی پسیرو بعد از چند روز به آن‌ها پاسخ منفی داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال برای انتخاب مربی خارجی، با چند گزینه مذاکره کرده که یکی از آن‌ها در اولویت اول بود. این مربی خوزه پسیرو نام داشت. فتحی با این مربی معروف اسپانیایی مذاکراتی داشت و از او خواست تا به استقلال ملحق شود ولی پسیرو بعد از چند روز به آن‌ها پاسخ منفی داد. این مربی اسپانیایی ظاهراً پولی درخواست کرد که پرداخت آن از توان استقلال خارج بود. یک منبع آگاه در استقلال فاش کرد فتحی با پسیرو بدون هیچ واسطه‌ای به صورت تلفنی مذاکره کرد. 

اگر این مربی حضور در استقلال را می‌پذیرفت، بی‌شک گزینه‌ای بود که می‌توانست همه طرفداران را قانع کند. پسیرو سابقه درخشانی دارد. او دستیار کی‌روش در تیم رئال‌مادرید بود، همچنین سابقه مربیگری تیم‌هایی، چون اسپورتینگ (دو بار)، الهلال، پاناتینایکوس، تیم ملی عربستان، براگا، الوحده امارات، پورتو، الشارجه و ویتوریا گیمارش را هم در کارنامه اش دارد. فتحی از کارنامه این مربی بسیار خوشش آمد و از او خواست تا هدایت استقلال را قبول کند ولی پسیرو هم شرایطی داشت که با مربیان دیگر فرق می‌کرد. به هر حال او با توجه به سابقه درخشانش، همین حالا می‌تواند در لیگ‌های اروپایی هم سرمربیگری کند. او فصل قبل سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون بود و با این تیم هم به موفقیت رسید. دیروز حتی این بحث بود که اگر باشگاه استقلال به هر دلیلی با استراماچونی در لحظه آخر به توافق نرسد شاید فتحی دوباره به سراغ پسیرو برود و با او مذاکرات جدیدی داشته باشد.