۰ نفر

جایگاه بی‌سابقه و رکورد ندا شهسواری در تنیس روی میز

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۳:۱۳
کد خبر: 350041
جایگاه بی‌سابقه و رکورد ندا شهسواری در تنیس روی میز

آخرین رده بندی میلادی (ماه می) فدراسیون جهانی تنیس روی میز منتشر شد که در بخش بزرگسالان بانوان ندا شهسواری با ارتقا ۳۳پله‌ای مواجه شد و در صدر رنکینگ بانوان ایران ایستاد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،آخرین رده بندی میلادی (ماه می) فدراسیون جهانی  منتشر شد.

بر این اساس در بخش بزرگسالان بانوان با ارتقا ۳۳ پله ای ندا شهسواری  بانوی المپیکی تنیس روی میز کشور منجر شد تا پس از یک دوره تقریبا یک ساله صدر رنکینگ بانوان بزرگسال از آن وی گردد. در بخش بزرگسالان آقایان میعاد لطفی با 52 پله صعود به رتبه 224 رنکینگ جهانی دست پیدا کر،.در بخش جوانان امین احمدیان با قرار گرفتن بر رتبه ۷ دنیا یک پله رنکینگ خود را ارتقا داد، رادین خیام نیز با ۱۱ پله صعود از رده ۷۱ به جایگاه ۶۰ دنیا نقل مکان کرد. در بخش نوجوانان نوید شمس با ارتقای ۳ پله ای موفق شد رتبه ۵ دنیا را به نام خود به ثبت برساند.

در بخش بزرگسالان آقایان نوشاد عالمیان با ۴ پله  و نیما عالمیان با ۲۳ پله سقوط مواجه بودند. علت اصلی این ریزش حذف امتیاز دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان می باشد،

اما  از طرف دیگر مهشید اشتری با ۴۵ پله سقوط از رتبه ۱۶۳ در ردیف ۲۰۸ قرار گرفت.

در رده سنی زیر ۲۱ سال  امیر حسین هدایی با جابجایی ۳ پله ای به ردیف ۶۴ دنیا صعود داشت و پریناز حاجیلو نیز با تغییر ۱۹ پله ای رنکینگ خود بر جایگاه ۱۱۶ این رده سنی ایستاد.