۰ نفر

لو رفتن جزئیات قرارداد یکی از گران‌ترین بازیکنان رئال مادرید

۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۱۷
کد خبر: 349130
لو رفتن جزئیات قرارداد یکی از گران‌ترین بازیکنان رئال مادرید

یک نشریه انگلیسی فاش کرد ستاره بلژیکی چلسی با پیوستن به رئال مادرید دستمزد قابل‌توجهی دریافت خواهد کرد.

به گزارش‌ اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ادن اِزار که بارها از علاقه‌اش برای بازی برای رئال مادرید سخن گفته و زین‌الدین زیدان نیز او را پیش از این مورد تحسین قرار داده بود، پیوستنش به جمع سفیدپوشان مادریدی در تابستان پیش‌رو قطعی به نظر می‌رسد. اِزار که تا پایان ماه ژوئن 2020 با باشگاه چلسی قرارداد دارد، تا کنون سه پیشنهاد این باشگاه انگلیسی برای تمدید قرارداد را رد کرده است.

نشریه انگلیسی «سان» در این ارتباط گزارش داد؛ انتظار می‌رود این هافبک بلژیکی اولین خرید تابستانی رئال مادرید باشد و او در ازای بیش از 115 میلیون یورو راهی سانتیاگوبرنابئو شود. بر اساس این گزارش ازار 28 ساله هر فصل دستمزدی معادل 23 میلیون یورو خواهد داشت و در صورت موفقیت در این باشگاه پاداشی در حدود 17 میلیون یورو نیز برای او در نظر گرفته خواهد شد. همچنین بند فسخ 290 میلیون یورویی نیز در قرارداد وی گنجانده خواهد شد.

ازار تا کنون در 346 بازی برای این تیم به میدان رفته و 108 گل نیز به ثمر رسانده است. او همچنین از سال 2012 تا کنون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را با آبی‌پوشان لندنی تجربه کرده است.