۰ نفر

اعتراف دایی به ضعف تیمش

۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۲۶
کد خبر: 347794
اعتراف دایی به ضعف تیمش

سرمربی تیم فوتبال سایپا از دیدار برابر سپاهان به عنوان بدترین بازی فصل تیمش یاد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی دایی پس از شکست ۲ بر ۵ تیمش برابر سپاهان در نشست خبری گفت: بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم. در خط دفاع و دروازه اشتباهاتی داشتیم که نمی‌دانم واقعاً اسم‌شان را چه بگذارم. ما در نیمه اول گل خورده را زود جبران کردیم اما در دقایق آخر گل خوردیم که بدترین اتفاق برای ما بود.

وی با اشاره به اشتباهاتی که بازیکنان خط دفاعی اش داشتند گفت: کار مدافعان تیم خیلی بچه‌گانه بود و واقعاً نمی‌دانم اسم‌شان را چه بگذارم، باعث شد با این نتیجه ببازیم. همه بازیکنان ما در این مسابقه بد بودند و باخت حق‌مان بود.

سرمربی سایپا با اشاره به خستگی بازیکنانش گفت: بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و من سعی کردم به چند بازیکن استراحت دهم اما بازیکنان جانشین نتوانستند رضایت ما را جلب کنند. به جرأت می‌توانم بگویم این مسابقه بدترین بازی دوران مربیگری‌ام بود.

علی دایی با تاکید بر اینکه رضا علیاری در باشگاه درگیری ایجاد کرده بود و چون اخلاق برایش مهمتر است او را کنار گذاشته است گفت: با اینکه در خط دفاعی مشکل داشتیم اما او را کنار گذاشتیم. مشکلات خط دفاعی ما به گونه‌ای بود که با هر حمله تیم سپاهان تن و بدن ما می‌لرزید.

سرمربی سایپا به صحبت‌های امیر قلعه نیی که گفته بود در ایران احترام بزرگان حفظ نمی‌شود، هم واکنش نشان داد و گفت: قلعه‌نویی به من لطف دارد. همه در ایران زندگی می‌کنیم و خوب می‌دانیم که در اینجا همه چیز برعکس است. خیلی از اتفاقات عجیب و غریب می‌بینیم که اینجا رخ می‌دهد.

علی دایی با اشاره به اشتباهات پرتعدادی که بازیکنانش در دیدارهای اخیر داشته اند گفت: متأسفانه در بازی با پرسپولیس اشتباهات فردی بازیکنان ما شروع شد و در این بازی هم ادامه‌دار بود. هر صحبتی هم کنیم گوش نمی‌دهند. الان اگر دفترچه من را ببینید به خوبی متوجه می‌شوید که به بازیکنان گفته بودم سپاهان روی چه ضرباتی به گل می‌رسد و نباید این اشتباهات را مرتکب شویم که اتفاقاً همان اشتباهات را در زمین دیدیم و شکلی که گفته بودم گل خوردیم.