۰ نفر

قلعه‌نویی: مسئولیت باخت به استقلال با من است

۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۱۱
کد خبر: 346434
قلعه‌نویی: مسئولیت باخت به استقلال با من است

سرمربی سپاهان مسئولیت باخت تیمش مقابل استقلال را به گردن گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: اولا از هواداران خوبمان معذرت‌خواهی می‌کنم. مسئولیت باخت با من است. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند اما در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد. اگر خوب بازی کنی ولی از موقعیت‌هایت استفاده نکنی، تنبیه می‌شوی. من فکر می‌کنم پس از توقف هفت دقیقه‌ای شیرازه تیم ما به هم ریخت. از آن دقیقه به بعد تیم ما تمرکز کامل را نداشت. به استقلال تبریک می‌گویم و به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم. باز هم می‌گویم که فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد.

او درباره موقعیت‌هایی که سپاهان از دست می‌دهد، گفت: ما تا دقیقه ۸۵ خوب بازی کردیم. ما یک هافبک بیرون آوردیم و فروارد اضافه کردیم و به دنبال سه امتیاز بودیم. بعد از موقعیتی که سجاد از دست داد، کومان هم موقعیت داشت. تا قبل این که بازی ۷ دقیقه متوقف شد و تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت. در نیمه دوم روی یک اتفاق و اشتباه گل خوردیم. بازیکن ما به جای این که توپ را رو به جلو هدایت کند یا این که به کناره‌ها ببرد، مقابل ۱۸ قدم می‌فرستد. البته برای تمام بازیکنان اشتباه رخ می‌دهد و مقصر باخت من هستم. اگر ایرادی است به امیر قلعه‌نویی برمی‌گردد نه کس دیگری.

سرمربی سپاهان درباره تعویض علی قربانی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، توضیح داد: علی قربانی مصدوم شد و ما تعویضش کردیم. مهرداد محمدی هم در نیمه دوم افت کرد که از سمت او لطمه می‌خوردیم، به همین خاطر او را هم تعویض کردیم.همچنین او کارت زرد داشت و ما نمی‌خواستیم در این بازی ۱۰ نفره بشویم.

قلعه‌نویی درباره مسیر سخت  سپاهان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، بیان کرد: فکر ما بازی با سایپا است و به هیچ چیز جز سایپا فکر نمی‌کنیم. فوتبال که آخر زندگی نیست و تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند. ما برخلاف لیاقتی که داشتیم باختیم. در نیمه اول قبل از این که آن اتفاق رخ دهد و بازی سکته تاکتیکی پیدا کند،‌ خوب بازی کردیم. الان باید فقط و فقط به بازی با سایپا فکر کنیم و بس.

او درباره اعتراضات استقلالی‌ها به داوری و تاثیر این اعتراضات روی عملکرد داور، اظهار کرد: کادر داوری بسیار عالی بود. من قبلا هم گفتم که آقای زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران ۴۰ سال اخیر ایران است. او همیشه نزدیک به صحنه بود و به بازی سرعت می‌داد. ما به امیر قلعه‌نویی و خودمان باختیم.

سرمربی سپاهان درباره افت این تیم در نیم فصل دوم توضیح داد: بعد از بازی پرسپولیس و اتفاقی که برایمان افتاد، بازیکنان‌مان نتوانستند به وضعیت روانی عادی‌شان برگردند. در حال بازگشت به وضعیت روانی نرمال بودیم که اتفاقات بازی با تراکتورسازی برایمان رخ داد. یکسری بازیکنان ظرفیت‌های روانی دارند که در سپاهان برایمان مشکل ایجاد کرد. تیم ما موقعیت ایجاد می‌کند و نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نمی‌شود. این بازی که استثنا بود و تا دقیقه ۸۰ استقلال نزدیک دروازه ما نشد. تا قبل این که وقفه ۷ دقیقه‌ای در بازی رخ ندهد بازیکنان‌مان خوب بازی کردند ولی بعد از آن تمرکزمان را از دست دادند. ما باید تا فردا ریکاوری کنیم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: سپاهان خیلی خوب بازی می‌کند. دیروز هم گفتم که سپاهان فرهنگ پهلوانی دارد و هواداران انرژی‌شان را برای تشویق خودمان و احترام به تیم حریف بگذارند اما تماشاگر می‌پرد داخل زمین و بعد از آن هم نمی‌دانم نارنجک یا گوجه به زمین پرتاب شد. البته این‌ها همه بهانه است. ما لیاقت داشتیم این بازی را ببریم یا حداقل نبازیم. الان هم که باختیم مقصر امیر قلعه‌نویی است.