۰ نفر

مسی بالاخره سکوتش را شکست

۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۳۲
کد خبر: 344072
مسی بالاخره سکوتش را شکست

مهاجم آرژانتینی بالاخره با رسانه‌ها درباره غیبتش در تیم ملی و دیگر موضوعات مربوط به آلبی سلسته صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، لیونل مسی بالاخره پس از هشت ماه با رسانه‌ها درباره تیم ملی آرژانتین صحبت کرد. ستاره آلبی سلسته که پس از حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سکوت کرده بود با رادیوFM 94.7 در رابطه با غیبتش و دیگر مسائل مربوط به تیم ملی مصاحبه کرد. مهاجم آرژانتینی اظهار کرد: دروغ‌های زیادی گفته می‌شود. ما اجازه می‌دهیم هر چیزی گفته شود و به آن اهمیتی نمی‌دهیم. اگر این کار را کنیم باید هر روز درباره‌اش توضیح دهیم.

مسی در این هفته پس از ماه‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و آرژانتین در حضور ستاره‌اش در یک بازی دوستانه با سه گل مغلوب ونزوئلا شد. کاپیتان آلبی سلسته در مورد بازگشتش گفت: می‌خواهم باز هم برای تیم ملی بازی کنم و با آن عنوانی به دست آورم. زمانی که تصمیم به بازگشت گرفتم افراد زیادی با من مخالفت کردند و به من گفتند دوباره برای آرژانتین بازی نکنم. دوستانم و خانواده‌ام هم چنین نظری داشتتد. پسر ۶ ساله‌ام که اکنون همه چیز را درک می‌کند از من پرسید: چرا تو را در آن جا دوست ندارند؟ چرا تو را در آرژانتین می‌کشند؟ اما من چیزی ندارم که بخواهم به کسی نشان دهم. نمی‌خواهم دائم اعلام کنم تیم ملی را دوست دارم‌. من این چنین نیستم و برایم اهمیتی ندارد درباره‌ام چه چیزی می‌گویند.

مسی افزود: در تیم ملی لذت بردن سخت است. من به بازی و آماده بودنم فکر می‌کنم. برخی‌ها می‌گویند که من دوستانم را در ترکیب قرار می‌دهم. به عنوان مثال سرخیو آگوئرو بیش از این که در ترکیب اصلی باشد ذخیره است. من خود را وارد چنین جریان‌هایی نمی‌کنم و نقشی در حضور لیونل اسکالونی (سرمربی تیم ملی آرژانتین) بر نیمکت تیم ملی نداشتم.

ستاره آرژانتینی در ادامه به سسار لوئیس منوتی اشاره کرد و گفت: دوست دارم او را بشناسم. افرادی که او را می‌شناسند می‌گویند اطلاعات زیادی درباره فوتبال دارد.

مهاجم بارسلونا درباره تغییر نسل تیم ملی اظهار کرد: برای تیم ملی خوبی است اما خیلی سریع اتفاق افتاد. در این شرایط هماهنگ شدن سخت می‌شود و نیاز به زمان دارد.

مسی در پایان به ناکامی‌های آرژانتین در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اگر ما در فینال برزیل (جام جهانی ۲۰۱۴) پیروز می‌شدیم همه چیز فرق می‌کرد. حتی شاید رابطه ما با رسانه‌ها به یک شکل دیگر می‌شد و دو طرفهبود. ما رابطه‌مان را با رسانه‌ها قطع کردیم و نخواستیم با آن‌ها صحبت کنیم. تیم ملی بالاتر از همه چیز است. ما برای فتح جام جهانی و کوپا آمه ریکا تمام تلاشمان را کردیم اما گاهی اوقات جزئیات همه چیز را تعیین می‌کند.