۰ نفر

اظهارات جالب مدیرعامل پرسپولیس درباره مشکلات مالی

۹ اسفند ۱۳۹۷، ۲۱:۲۶
کد خبر: 338868
اظهارات جالب مدیرعامل پرسپولیس درباره مشکلات مالی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف سه، چهار روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت درباره این بازی و عملکرد داور مسابقه گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. مسائل داوری هم فنی است و من هم هیچ‌گاه درباره‌اش صحبت نمی‌کنم.

او درباره تمدید قرارداد بشار رسن نیز بیان کرد: قرارداد بشار دو ساله تمدید شده و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره مصاف با پاختاکور ازبکستان عنوان کرد: شرایط تیم برای این بازی خوب است و منسجم‌تر هم می‌شود. بحث بلیت فروشی برای این بازی نیز نیازمند راهکاری است تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی باشگاه در آرامش کامل باشند و از طرفی هم باشگاه درآمدزایی خودش را داشته باشد. کارت هواداری که صادر شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

عرب در پاسخ به پرسشی درباره مطالبات بازیکنان توضیح داد: بازیکنان دغدغه مالی ندارند و در سه چهار روز آینده هم چند درصد از قراردادشان را پرداخت می‌کنیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود قرار است تاریخ بازی با نساجی به ۵ فروردین تغییر کند، گفت: جلسه‌ای با آقایان بهاروند و فتاحی داشتیم و آن‌ها گفتند به زودی درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند اما هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه هم به خبرنگاران گفت: از روابط عمومی وزارت ورزش بپرسید. آن‌ها دقیق‌تر پاسخ می‌دهند.

عرب همچنین درباره تفاوت برند لباس بیرانوند با لباس تیم تصریح کرد: لباس بیرانوند متفاوت نیست. در هر حال همه بازیکنان باید لباس اسپانسر را بپوشند. اگر هم تفاوتی وجود دارد باید تغییر کند.