۰ نفر

آنفالوی کی‌روش سریع و بدون ترحم

۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۳:۱۷
کد خبر: 336401
آنفالوی کی‌روش سریع و بدون ترحم

اکانت رسمی کارلوس کی‌روش در اینستاگرام ٤٦٧‌هزار دنبال‌کننده دارد و او تنها ٢٠نفر را به اصطلاح مجازی‌باز‌ها فالو کرده است. لیست نفرات دنبال‌کننده کی‌روش هم نکات جالب توجهی داشت که باعث شد به نکات مهمی از آن اشاره کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شهروند، کی‌روش در صفحه اینستاگرام خود تنها ٢٠ نفر را دنبال کرده است که در بین آنها تعدادی از بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران به چشم می‌خورند؛ رضا قوچان‌نژاد، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، مرتضی پورعلی‌گنجی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری. جالب اینجاست که کی‌روش به خاطر ارتباط بسیار نزدیکی که در زمان حضور در ایران با علی دایی داشت، آقای گل فوتبال جهان را هم فالو کرده است. اما بدون تردید جنجالی‌ترین فرد ایرانی که کی‌روش در اینستاگرام او را دنبال می‌کند، کسی نیست جز بامداد میرزایی، ایجنت نقل و انتقالاتی فوتبال که مدت‌ها در تیم‌ملی هم حضور داشت و این مربی او را به‌عنوان شریک تجاری خود معرفی کرده بود! البته فشارهای رسانه‌ها و ابهامات درباره فعالیت‌های میرزایی باعث شد او از تیم‌ملی کنار گذاشته شود، منتهی حضور میرزایی در اینستاگرام کی‌روش نشان می‌دهد، این دو نفر هنوز با هم در ارتباط هستند.
 احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی و مسعود شجاعی به همراه علی دایی هم دنبال‌کننده اکانت اینستاگرام مربی پرتغالی هستند. نکته قابل توجه اینجاست که تعدادی از بازیکنانی که کی‌روش آنها را فالو کرده، جوابی به این اقدام سرمربی سابق تیم‌ملی نداده‌اند یا شاید او را آنفالو هم کرده باشند. هرچند نمی‌شود فهمید سیدجلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد اصلا از قبل این مربی را فالو کرده بودند یا خیر،‌ اما پایان همکاری تلخ آنها با تیم‌ملی به خاطر انتخاب‌ها و تصمیمات حیرت‌انگیز کی‌روش می‌تواند علتی قانع‌کننده برای فالونکردن صفحه این مربی یا حتی آنفالوکردنش باشد. منتهی سوال مهم این است ‌که چرا علیرضا بیرانوند، سردار آزمون، وحید امیری و سامان قدوس کی‌روش را فالو نکرده‌اند.
 حتی اگر بخواهیم نمی‌شود نگاهی بدبینانه به فالو نکردن صفحه اینستاگرام کی‌روش توسط این چهار بازیکن داشته باشیم، به‌ویژه همه می‌دانند که سردار آزمون محبوب‌ترین بازیکن کی‌روش بود و حمایت قاطعی هم از این مهاجم جوان در زمان‌های مختلف داشت و از طرفی علیرضا بیرانوند حتی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس را هم در اینستاگرام دنبال نمی‌کند. وحید امیری هم که اصولا نشان داده بازیکنی فعال در شبکه‌های اجتماعی نیست و عادت به دعوا و اختلاف داشتن با کسی ندارد. ولی این‌که کی‌روش آنها را دنبال می‌‌کند و توجهی به این مسأله نداشته‌اند در نوع خود قابل توجه است.
 یک اتفاق جالب دیگر اینجاست که چرا کی‌روش چند نفر از شاگردان خود را فالو کرده و بقیه را فالو نکرده است. بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد،‌ مهدی طارمی،‌ امید ابراهیمی،‌ رامین رضاییان،‌ وریا غفوری، پژمان منتظری و چند بازیکن دیگر هم سال‌ها کنار کی‌روش کار کردند، اما توسط او فالو نشده‌اند. سیدجلال حسینی هم با این‌که هیچ وقت به صورت مستقیم به کی‌روش به خاطر خط خوردن از لیست حمله نکرد، اما همه می‌دانند که چقدر ارتباط او با کی‌روش خراب شد، اما آقای مربی همچنان او را در اینستاگرام فالو دارد و جالب است بدانید سیدجلال حتی پست اینستاگرامی حمایتی سرمربی سابق تیم‌ملی از خودش را حتی لایک هم نکرده است.
 از زمانی هم که کی‌روش با کلمبیا قرارداد امضا کرده، تنها صفحه اینستاگرام این کشور را فالو کرده و خبری از بازیکنان بزرگ و شناخته‌شده‌ای چون خامس رودریگز،  فالکائو یا داوید اوسپینا نیست. البته این انتظار می‌رود که با مرور زمان تعدادی از بازیکنان فوتبال کلمبیا هم توسط این مربی فالو شوند. با این حال، احتمال آنفالو شدن بازیکنانی چون سیدجلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد توسط کی‌روش هم وجود دارد. فقط کافی است این مربی متوجه این مسأله شود و اکانت آنها را در لیست دنبال‌کنندگان خود جست‌وجو کند!