۰ نفر

گزارش عجیب یک روزنامه اماراتی:

بازیکنان ایران در گل نزدن با هم رقابت می‌کردند!

۱۸ دی ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶
کد خبر: 327783
بازیکنان ایران در گل نزدن با هم رقابت می‌کردند!

یک روزنامه اماراتی برد تیم ملی ایران مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا را پیروزی بزرگ دانست و به از دست رفتن فرصت‌های زیاد ملی پوشان کنایه زد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، برد ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در جام ملت های آسیا بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا از جمله رسانه های کشورهای عربی داشته است.

روزنامه های البیان، الامارات الیوم و الخلیج امارات هم پیروزی تیم ملی را به اشکال مختلفی بازتاب داده اند.

روزنامه الخلیج اما روایت متفاوتی از برد تیم ملی داشته است. این روزنامه با عنوان «روز دوم بدون شگفتی؛ برد سخت برای چین و کره و پیروزی بزرگ برای ایران» نوشت: «ایران با پنج گل برد آسانی مقابل یمن به دست آورد. ایران با این برد سه امتیازی شد و به صدر جدول گروه چهارم رفت تا به انتظار بازی امروز عراق و ویتنام باشد.»

در ادامه این گزارش به گلزنی مهدی طارمی و اشکان دژاگه در نیمه اول اشاره شده و آمده است: «در نیمه دوم هم تیم ایران  مانند نیمه اول مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در از دست دادن فرصت های گلزنی متعدد با یکدیگر رقابت می کردند.»

این روزنامه همچنین دیگر گل های ایران را هم بازتاب داده و نوشته است: «گل سامان قدوس پایان سلسله گل های ایران در ابوظبی بود. دیداری که بالغ بر ۵۳۰۱ تماشاگر از نزدیک آنرا تماشا کردند.»