۰ نفر

خبر خوش برای فوتبال ملی

۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰:۰۱
کد خبر: 325934
خبر خوش برای فوتبال ملی

دیدار دوستانه تیم‌های ایران و قطر در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم سردار آزمون هم گل زد تا ایران با برد به جام‌ملتها برود. نکته مهم گلزنی هر دو فوروارد مورد علاقه کی‌روش است که بعد از جام‌جهانی هجمه‌ای سخت را تحمل کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین،از ساعت 20:30 امشب تیم‌های ملی ایران و قطر در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدار دو تیم پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود و هیچ دوربین تلویزیونی در ورزشگاه حضور ندارد.نکته قابل‌توجه درباره نیمه اول بازی گلزنی مهدی طارمی برای ایران بود. طارمی در روزی که سرمربی باشگاهش یعنی الغرافه از او انتقاد کرده بود در کشور قطر برای ایران گلزنی کرد تا به نوعی جواب انتقادات او را نیز داده باشد. همچنین گل قطر نیز از روی نقطه پنالتی توسط حسن‌الهیدوس به ثمر رسید.

در نیمه دوم مسابقه هم تیم‌ملی خیلی زود به گل دوم رسید. سردار آزمون زننده دومین گل تیم‌ملی در این دیدار دوستانه بود. همچنین پدرو میگل از قطر در دقیقه 50 بازی از زمین اخراج شد تا تیم حریف 40 دقیقه ده نفره مقابل ایران بازی کند. جالب آنجا بود که با وجود زدن گل دوم توسط سردار، کانال اطلاع‌رسانی تیم‌ملی و همچنین بخش ورزشی اخبار شبانگاهی شبکه سه سیما نتیجه بازی را 1-1 اعلام کرده بودند.

از نکات قابل توجه بازی می‌توان به حضور وریا غفوری در پست دفاع راست اشاره کرد. کارلوس کی‌روش در خط دفاعی خودش نسبت به بازی‌های جام‌جهانی یک تغییر ایجاد کرده بود. پورعلی‌گنجی، حسینی و احسان حاج‌صفی دیگر نفرات خط دفاعی بودند.

در نیمه دوم اما رامین رضاییان به زمین آمد و جای وریا را گرفت. در خط هافبک هم ترکیب کی‌روش نشان می‌داد که تیم به نظر با یک هافبک دفاعی بازی می‌کند.چراکه امید ابراهیمی در زمین بود و روزبه چشمی روی نیمکت.

با این وجود اما روزبه در نیمه دوم جای سامان قدوس را در زمین گرفت و از این تعویض می‌شود حدس زد که سامان یک خط عقب تر و در کنار امید بازی کرده باشد. از دیگر نکات بازی می‌توان به گلزنی زوج طارمی و سردار آزمون اشاره کرد. اگرچه طارمی در پست وینگر برای تیم‌ملی بازی می‌کند و سردار تک مهاجم است اما این دو مهاجم بازیکنان موردعلاقه کی‌روش هستند که زوج هماهنگی را هم با یکدیگر تشکیل دادند.