۰ نفر

دستپخت "مهندسی" شده منصوریان برای برانکو

۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱:۵۸
کد خبر: 319365
دستپخت "مهندسی" شده منصوریان برای برانکو

ذوب‌آهن امروز با منصوریان به آزادی می‌آید تا رو در روی پرسپولیس قرار بگیرد. دیداری معوقه از هفته یازدهم. مسابقه‌ای که از لحاظ حیثیتی برای برانکو از همه مهم‌تر است. سرمربی سرخ‌ها می‌خواهد منصوریان را شکست دهد تا تنها جای خالی فهرست مغلوبانش را پر کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، از وقتی برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشسته فقط از عهده سه کار برنیامده است؛ قهرمانی لیگ قهرمانان، قهرمانی جام حذفی و بردن علیرضا منصوریان. این آخری، شاید اندازه دو تای اول مهم نباشد اما برانکو بهتر از هر کسی می‌داند که نبردن منصوریان به قیمت عقب افتادن اولین قهرمانی‌اش با پرسپولیس تمام شد. دیگر از نفت خبری نیست و منصوریان این دفعه با ذوب‌آهن به آزادی برمی‌گردد؛ ذوب‌آهنی که فصل را با نمازی شروع کرد اما دستیار سابق کی‌روش، برف اصفهان را ندید تا منصوریان و ذوب‌آهن به لیست نگرانی‌های برانکو اضافه شوند.

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش باید به نزدیک‌ترین فاصله با پدیده و سپاهان در صدر جدول برسد و برای این کار باید تنها مربی‌ای را که در ایران شکست نداده از پیش رو بردارد. سرخ‌ها اگر ذوب‌هن را ببرند به دو قدمی صدر می‌رسند و می‌توانند با انگیزه زیاد برای جدال با شاگردان قلعه نویی به اصفهان بروند. ذوب‌آهن هم در روزهای سقوط پله پله به رتبه چهاردهم، باید رسم بردن را به یاد بیاورد و نشان دهد که می‌توان در لیگ قهرمانان آسیا رویش حساب کرد.

برانکو هنوز نتوانسته تیم منصوریان را شکست دهد اما سرمربی جدید سبزهای اصفهانی باید دستپخت ویژه‌ای برای برانکو و شاگردانش آماده کرده باشد وگرنه، پرسپولیس سخت‌جان این روزها، می‌تواند تنها جای خالی فهرست مغلوبان برانکو را با کسب سه امتیاز خانگی این بازی پر کند.

منصوریان می‌گوید تیمش فقط به اتحاد نیاز دارد؛ کلیدواژه‌ای که وقتی کنار صحبت‌های نمازی در مورد کم‌کاری بعضی بازیکنان این تیم قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد که منصوریان کار سختی در فولادشهر خواهد داشت.

رشید مظاهری وظیفه نگهبانی از دروازه ذوب‌آهن را دارد؛ دروازه‌بانی که هر روز شایعه رفتنش به پرسپولیس پر رنگ‌تر می‌شود. منصوریان می‌گوید روی مظاهری حساب کرده اما از لحن صحبت‌هایش و شایعه جدایی بیرانوند می‌توان گفت منصوریان از همین حالا باید دنبال یک جانشین برای دروازه‌بان چهارم تیم ملی باشد.

ورزشگاه آزادی امروز یک مهمان ویژه هم خواهد داشت. محسن مسلمان آخرین باری که روی چمن آزادی قدم زد، لایو اینستاگرامش از جشن قهرمانی پرسپولیس پر حاشیه‌تر شد.

برانکو می‌دانست که دستش در این فصل خالی است اما دست دوستی به سوی "مهندس" تیمش دراز نکرد تا مسلمان، چمدانش را به مقصد تیم روزهای جوانی‌اش ببندد. زیر نظر نمازی، مسلمان برای ذوب‌آهن مهندسی نکرد اما حاشیه داشت. حاشیه داشت اما زود جمعش کرد تا آذری مجبور نشود دوباره دنبال گرفتن حق رشدش از تیم دیگری باشد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند بی‌معرفت‌های تیمشان را فراموش نمی‌کنند اما سکوهای پرسپولیس شاید شعار " محسن بیا اینجا" را فریاد بزنند تا نشان دهند حسابش را از بقیه جدا کرده‌اند.