۰ نفر

دلیل عجیب مهاجم تراکتور برای ترک ایران +عکس

۸ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۴
کد خبر: 318426
دلیل عجیب مهاجم تراکتور برای ترک ایران +عکس

مسئولان تراکتورسازی در صورتی غیبت لی اروین را موجه می کنند که بیماری افسردگی این بازیکن توسط پزشک تیم تبریزی تایید شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن به کشورش رفت و دیگر به ایران برنگشت. اروین حالا چند روزی است نامه ای به باشگاه تراکتورسازی ارسال کرده که به دلیل افسردگی پزشک متخصص او تشخیص داده که یکماه استراحت مطلق کند.

از این رو مسئولان تراکتورسازی با وجود دریافت گواهی پزشک اروین نمی توانند این مساله را قبول کنند که مهاجم اسکاتلندی ناگهان دچار افسردگی شده باشد. در چنین شرایطی تراکتورسازان فقط در صورتی غیبت او را به دلیل بیماری موجه می کنند که اروین به ایران بیاید و پزشکان باشگاه افسردگی این بازیکن را تایید کنند.

علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص گفته است: «عدم حضور یک بازیکن در زمان تمرین و مسابقه اسمش عدول از مقررات انضباطی است و بهانه‌اش هر چیزی می‌خواهد باشد برای باشگاه اهمیتی ندارد. اگر بهانه بیماری باشد ما مرجع داریم و پزشک باشگاه باید تایید کند. اگر بازیکنی دچار این قصور باشد ما با توانمندی‌هایی که در بستن قرارداد داریم قانونی با آنها برخورد می‌کنیم.»

تراکتورسازی در طول هفته های گذشته که اروین در تمرینات غیبت داشته نامه نگاری هایی با فدراسیون جهانی فوتبال درباره او کرده و مساله را به گوش مسئولان فیفا رسانده تا در صورت عدم توافق با این بازیکن بتواند راهکار قانونی را درباره او به کار بگیرد.

01335179