۰ نفر

کاپیتان پرسپولیس: با دست خالی برای پیروزی تلاش می‌کنیم

۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۲۶
کد خبر: 313666
 کاپیتان پرسپولیس: با دست خالی برای پیروزی تلاش می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: روزهای سختی پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم با دست‌های خالی، بازی بزرگ را ببریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ «سیدجلال حسینی» در نشست خبری پیش از دیدار برابر کاشیماآنتلرز ژاپن اظهار داشت: احساس خوبی از حضور در فینال داریم. وقتی در مورد فینال آسیا حرف می زنیم به یک بازی بزرگ اشاره می کنیم.

وی افزود: از فصل گذشته که کارمان در آسیا شروع شد، روزهای سختی را سپری کردیم و امیدواریم با دست های خالی، بازی بزرگ را ببریم. همراه با هواداران می خواهیم این بازی سخت را در فینال با لذت به پایان برسانیم.

این مدافع باتجربه عنوان کرد: کار دشوار نیاز به اتحاد دارد تا بتوانیم موفق باشیم. این برد می تواند به همه ما کمک کند. همه بازیکنان منتظر آغاز دیدار هستند تا روز خوبی داشته باشیم.

حسینی در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس نتوانستند در بازی رفت بر شرایط روحی خود مسلط باشند، گفت: این مساله در ژاپن دیده شد و همانطور که برانکو بارها اعلام کرده است باید حمایت بیشتری از هم انجام می دادیم. «سیامک نعمتی» در بازی رفت عصبی بود، چراکه این شرایط را تجربه نکرده بود. کنترل شرایط خیلی مهم است و باید از دقیقه اول همراه با هواداران، حریف را تحت فشار قرار دهیم.

وی گفت: فینال بازی سختی است، آنهم برابر تیمی که همیشه خطرناک است. ژاپن از بهترین های آسیاست و باشگاه های این کشور بسیار باکلاس بازی می کنند. با حضور هوادران باید از لحظه ها بهترین استفاده را ببریم و امیدوارم کنار همدیگر بتوانیم روز بزرگی را رقم بزنیم.

دیدار برگشت از مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (شنبه) بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

نماینده ژاپن در دیدار رفت به برتری 2 بر صفر دست یافته است.