۰ نفر

کدام بازیکنان از تیم ملی خط خوردند؟

۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۵۴
کد خبر: 298674
کدام بازیکنان از تیم ملی خط خوردند؟

کارلوس کی‌روش فهرست بازیکنان تیم ملی برای دیدار با ازبکستان را اعلام کرد اما نام بازیکنان سرشناسی، به دلایل مختلف در آن دیده نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در تاشکند دیداری تدارکاتی با ازبکستان برگزار می‌کند. از همین رو، فهرستی ۲۵ نفره از بازیکنان شاغل در داخل و خارج از فوتبال ایران که در کمپ تیم ملی حضور داشتند، اعلام شده است اما نام بازیکنان شاخصی همچون کاوه رضایی، سردار آزمون و ... دیده نمی‌شود.

کاوه رضایی، مهاجم کلوب بروخه بلژیک که امیدواری زیادی به درخشش این بازیکن در تیم ملی وجود دارد، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند یاران کی‌روش را همراهی کند.

محمدرضا خان‌زاده، مدافعی که دعوتش به تیم ملی با انتقاد برخی از کارشناسان و اهالی فوتبال همراه بود، با تشدید مصدومیتش، در دیدار با ازبکستان غایب است.

رشید مظاهری به دلایل شخصی از کادرفنی اجازه گرفت و در دیدار با ازبکستان غایب است تا سه دروازه‌بان باقی مانده برای این دیدار آماده شود.

اما باوجود دعوت کادرفنی از سردار آزمون و امتناع این بازیکن از شرکت در اردو به دلیل خداحافظی از بازی‌های ملی، کارلوس کی‌روش نیز او را برای بازی با ازبکستان دعوت نکرد. باید دید کی‌روش بار دیگر نسبت به خداحافظی بهترین گلزن حال حاضر فوتبال ما متقاعد شده یا مجددا این بازیکن را برای اردوهای آتی دعوت می‌کند.