۰ نفر

هشدار یگان ویژه پلیس تهران به هواداران استقلال

۵ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۴۴
کد خبر: 296074
 هشدار یگان ویژه پلیس تهران به هواداران استقلال

جانشین یگان ویژه پلیس تهران با اشاره به جلسه با ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، از هواداران تیم استقلال خواست با پرهیز از هرگونه اقدام خلاف قانون، با رفتار خود باعث محرومیت تیم‌شان نشوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدابراهیم سلمانی با اشاره به برگزاری بازی امشب دو تیم استقلال ایران و السد قطر اظهار کرد: با توجه به حساسیت این دیدار، عده‌ای از هموطنان از شهرهای دیگر از شب گذشته با خودروهای شخصی، به ورزشگاه آزادی آمده‌اند که نیروهای یگان ویژه امنیت آنها را برقرار می‌کند.

جانشین یگان ویژه پلیس تهران افزود: از ساعت 7 صبح همکاران ما در استادیوم مستقر هستند و درب‌های ورزشگاه از ساعت 12 به روی مردم باز می‌شود. در جلسه‌ای که با حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، تأکید شده است حمل هرگونه اشیاء ممنوعه و پرتاب اشیاء و همچنین همراه داشتن لیزر توسط هواداران ممنوع است و در صورت استفاده، تیم استقلال با محرومیت و جریمه روبه‌رو می‌شود.

سلمانی گفت: با توجه به اینکه در صورت برد استقلال در این بازی، در دور بعدی نیز استقلال میزبان خواهد بود، به هواداران توصیه می‌کنیم با پرهیز از هرگونه اقدام خلاف قانون، با رفتار خود باعث محرومیت تیم‌شان نشوند.