۰ نفر

از فدراسیون اصرار از کی‌روش انکار

۲ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۵۰
کد خبر: 295121
از فدراسیون اصرار از کی‌روش انکار

فدراسیون فوتبال و مدیران وزارت ورزش می‌گویند کی‌روش سرمربی ایران است اما سرمربی پرتغالی در لفافه از فدراسیون و وضعیت تیم ملی انتقاد می‌کند. به نظر می‌رسد تیم ملی ایران با این روند کیلومترها از رسیدن به قهرمانی آسیا فاصله دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، چند روز دیگر باید اردوی تیم ملی فوتبال شروع شود اما هیچ آثار و نشانه‌ای از این موضوع وجود ندارد جز این که فدراسیون فوتبال به برخی از بازیکنان و باشگاه‌های خارجی دعوت نامه حضور ملی پوشان در اردو را داده است اما کدام اردو؟

بعد از جام جهانی، ثبات هم از تیم ملی ایران رفت. سردار و گوچی خداحافظی کردند و کی‌روش هم قراردادش به پایان رسید.

با این وجود طبق برنامه لیگ برتر و برنامه ارائه شده از سوی کی‌روش به فدراسیون فوتبال، تیم ملی تا چند روز دیگر باید اردوی خود را برگزار کند و طبق پیش بینی‌ها دو بازی تدارکاتی داشته باشد. تقریبا برنامه تیم ملی مشخص است اما تیمی که سرمربی ندارد چطور اردو برگزار می‌کند؟

مهدی تاج و مدیران وزارت ورزش از چند ماه قبل مدام از حضور کی‌روش در تیم ملی سخن به زبان آوردند اما کی‌روش تنها کسی بود که یک کلام هم درباره این موضوع صحبت نکرد. او چندی قبل در پیامی از هواداران به خاطر هفت سال همراهی با تیم ملی و دستاوردهایی که به دست آمده بود تشکر کرد. کی‌روش بعد از مدت‌های مدید از آماده بودن یا نبودن صحبت کرده است اما نامی از کسی نبرده است.

مشخصا اشاره او به تیم ملی ایران است که در بلاتکلیف‌ترین شرایط قرار دارد و هیچ نشانی از تیمی که به دنبال رسیدن به قهرمانی آسیا است، ندارد.

مهدی تاج بارها گفته کی‌روش و ایران به توافق رسیده‌اند اما چه دلیلی وجود دارد که کادرفنی تیم ملی با وجود شروع لیگ برتر در ایران حضور ندارند و بازی‌ها را تماشا نمی‌کنند؟

کی‌روش نه تایید می‌کند از تیم ملی رفته و نه می‌گوید توافق کرده است. در این بین فقط فدراسیون فوتبال و مهدی تاج اصرار دارند کی‌روش را سرمربی تیم ملی بدانند اما از حرف تا عمل فرسنگ‌ها فاصله است.