۰ نفر

نشریه تلگراف منتشر کرد؛

مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی

۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۳۳
کد خبر: 285698
مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی

مهار پنالتی کریستیانو رونالدو توسط علیرضا بیرانوند در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال به عنوان یکی از ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی از نگاه نشریه تلگراف ثبت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شب گذشته و با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید. نشریه معتبر «تلگراف» انگلیس با اتمام این رقابتها، ۵۰ لحظه تاریخی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را منتشر کرد که در میان این لحظات، پنالتی گرفتن علیرضا بیرانوند در دیدار تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال نیز به چشم می خورد.

این نشریه نوشت: «زمانی که علیرضا بیرانوند به سمت چپ پرید و پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کرد، به تیمش برای کسب نتیجه تساوی مقابل قهرمان اروپا الهام بخشید. با یک جستجوی ساده در گوگل می توان اطلاعات بیشتری از قهرمان جدید ایران پیدا کرد.»

2834578

از دست رفتن پنالتی لیونل مسی مقابل ایسلند، درخواست پیراهن کریستیانو رونالدو توسط داور بازی پرتغال و مراکش، لباس های تیم ملی نیجریه، حرکت جنجالی و غیر اخلاقی رابی ویلیامز خواننده سرشناس در مراسم افتتاحیه، اشکهای سرخیو راموس بعد از حذف اسپانیا مقابل روسیه، حذف سنگال به خاطر کارت زرد، هت تریک رونالدو مقابل اسپانیا، حرکت عجیب بازیکن بلژیک بعد از گل به انگلیس و برخورد توپ به تیرک و سرش، اشتباه دروازه بان فرانسه مقابل کرواسی در دیدار فینال و ... از دیگر لحظات تاریخی که نشریه تلگراف به آن اشاره کرده است.