۰ نفر

پیراهن اصلی تیم ملی فوتبال ۱۵۵هزار تومان؛ ایرانی‌ها دنبال خرید!

۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۴۹
کد خبر: 278818
پیراهن اصلی تیم ملی فوتبال ۱۵۵هزار تومان؛ ایرانی‌ها دنبال خرید!

برخی از تماشاگران دو تیم ایران و مراکش با لباس‌های محلی به ورزشگاه آمدند و سعی می‌کنند قومیت خود را به خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، شماری از تماشاگران ایرانی با لباس‌های محلی خود به ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه آمدند. برخی از آنها لباس‌های بختیاری، برخی لباس‌های دیگر قومیت‌ها بر تن دارند تا ضمن نشان دادن حمایت خود از ایران قومیت خود را هم به نمایش بگذارند همگی آنها پرچم جمهوری اسلامی را در دست دارند.

1

* برخی از تماشاگران مراکشی نیز با لباس‌های محلی خود در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

* چند بانوی روسیه‌ای برای ایجاد شور و حال بیشتر در بین تماشاگران بر روی چوپ‌های بلند‌ ایستاده‌اند و با تماشاگران دو تیم عکس یادگاری می‌گیرند.

* برخی از این بانوان روسی با پرچم جمهوری اسلامی هستند و برخی دیگر با لباس‌های محلی روسی در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

* شماری از تماشاگران ایرانی با طبل به ورزشگاه آمده‌اند و مدام با شعار ایران ایران شور و حال ورزشی را در بیرون ورزشگاه ایجاد کرده‌اند.

* تماشاگران دو تیم ایران و مراکش که بلیت در دست دارند با صف‌های منظم وارد ورزشگاه می‌شوند البته تدابیر امنیتی شدیدی در بیرون از ورزشگاه ایجاد شده است.

* یکی از طرفداران استقلال با در دست داشتن عکس پادووانی در حمایت از تیم ملی برای حضور در ورزشگاه تلاش می کند.

2

* متأسفانه شماری زیادی از هواداران ایران نتوانستند لباس اصلی تیم ملی را تهیه کنند  گفتند که این لباس‌ها را نمی‌دانستند از کجا تهیه کنند و برخی دیگر اعلام کردند لباس‌های تقلبی تیم ملی را تهیه کنند اگرچه این لباس‌ها با آرم آدیداس به فروش رفته است.

* برخی از تماشاگران حتی پیراهن آل‌اشپورت تن کرده‌اند که مربوط به تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل است.

* شمار دیگری از تماشاگران هم اعلام کردند پیراهن اصلی آدیداس را نه از فروشگاه‌های آدیداس که از طریق سایت‌های فروشگاهی خریدار کرده‌اند که قیمت پیراهن اصلی 155 هزار تومان با حک اسم و برخی پیراهن‌های بی‌نام هم 145 هزار تومان است.

3

*  برخی از پیراهن‌های تقلبی هم به قیمت 30 تا 40 هزار تومان در برخی از نقاط شهر در سن‌پترزبورگ به تماشاگران فروخته شده است.

* تماشاگران ایرانی در به در به دنبال خرید پیراهن هستند و نمی‌دانند از کجا باید پیراهن اصلی را تهیه کنند. خیلی از تماشاگران فقط با پرچم ایران به ورزشگاه آمده‌اند و می‌‌گویند نتوانستیم پیراهن تیم ملی را تهیه کنیم.

4

* دیدار دو تیم ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

5