۰ نفر

علی اصغر پور محمدی اعلام کرد:

خرید حق پخش مسابقات جام جهانی روسیه به نصف قیمت

۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰
کد خبر: 277431
خرید حق پخش مسابقات جام جهانی روسیه به نصف قیمت

معاون سیما می‌گوید: گروه‌های از شبکه خبر، معاونت سیاسی، رادیو و شبکه سه برای پوشش مسابقات جام جهانی روسیه به این کشور فرستاده شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، علی اصغر پورمحمدی (قائم مقام معاون سیما) می‌گوید امتیاز پخش بازی‌ها را با تلاشی طاقت‌فرسا به نصف قیمت خریداری کردیم تا بتوانیم علاقمندان را از تماشای بازی‌ها راضی کنیم همچنین از شبکه خبر، معاونت سیاسی، رادیو و شبکه سه سیما گروه‌هایی برای پوشش مسابقات جام جهانی به روسیه اعزام می‌شوند.

همچنین حمید شاه‌آبادی (معاون صدای صدا و سیما) نیز قول داده است همه رخدادهای جام جهانی و تمام برنامه‌های مربوط به آن را از ۲۴ خرداد به صورت زنده در شبکه‌های رادیویی پوشش دهد. به گفته شاه آبادی در برخی از موارد که هم‌زمان بازی‌های متفاوتی برگزار می‌شود و شبکه تخصصی ورزش نمی‌تواند این بازی‌ها را پخش کند، علاقه مندان می‌توانند بازی‌ها را از طریق شبکه اینترنتی و اپلیکیشن دومی که از روز ۲۴ خرداد راه‌اندازی می‌شود دریافت کنند.

علی فروغی (مدیر شبکه سه سیما) نیز گفت: از شبکه سه سیما یک تیم پنج نفره در روسیه برای پوشش مسابقات حضور پیدا خواهند کرد و و ویژه برنامه‌هایی با اجرای عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی از روزهای پیش از آغاز جام جهانی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

احسان شیعه (مدیر شبکه ورزش سیما) نیز پخش برخی از بازی‌های همزمان، ویژه برنامه «فصل داغ فوتبال»، پخش گزارش‌های از حواشی جام جهانی و دعوت از کارشناسان برای تحلیل و بررسی بازی‌های این جام را برعهده گرفته و اعلام کرده است این شبکه از روز آغاز مسابقات تا پایان این رقابت‌ها هر روز برنامه‌هایی تحلیلی درباره بازی‌های اجراشده و تیم‌های شرکت کننده به مخاطبانش تقدیم خواهد کرد.