۰ نفر

دعوت ویژه سفیر سوئیس از علی دایی +عکس

۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۵۹
کد خبر: 275644
 دعوت ویژه سفیر سوئیس از علی دایی +عکس

سفیر سوئیس در ایران با سرمربی سایپا و آقای گل جهان دیدار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مارکوس لایتنر سفیر سوئیس در ایران با دعوت ویژه از علی دایی امروز (پنجشنبه) با او دیدار کرد. سفیر سوئیس که علاقه زیادی به فوتبال دارد و در گفت‌وگوهای خود نیز نشان داد اشراف خیلی خوبی هم نسبت به مسائل فوتبال ایران و جهان دارد، از دیدار با دایی ابراز خرسندی کرده و گفت: امیدوارم فوتبال آسیا آنگونه که باید و شاید، قدر شما را بداند. شما یکی از مشاهیر فوتبال جهان هستید و می‌دانم از سوی فیفا به مراسم‌های متعددی دعوت می‌شوید و مدتی هم عضو کمیته فنی جوانان فیفا بوده‌اید و آرزو دارم در عرصه مربیگری هم به توفقیات مهم‌تری دست یافته و بهترین‌ها را برای شما و خانواده تان آرزو دارم.

دایی هم ضمن تشکر از وی و با اشاره به پیشرفت قابل توجه فوتبال سوئیس در مورد تیم ملی سوئیس سوالاتی را از سفیر این کشور در تهران پرسید. سفیر سوئیس دایی را یکی از افتخارات فوتبال آسیا و جهان دانست و به نکاتی از بازی‌های وی در هرتابرلین و بایرن مونیخ اشاره کرد که برای دایی غافلگیر کننده بود. وی از اقدامات خیریه دایی و بویژه تلاش‌های او در کمک رسانی به زلزله زدگان به عنوان یک فرد حقیقی تقدیر و تشکر ویژه کرده و عنوان داشت این تلاش انسان دوستانه و وطن پرستی شما من را تحت تاثیر قرار داد. دایی نیز به رسم یادگار، توپ فوتبالی را امضا و به وی و دیپلمات‌های سوئیس در ایران تقدیم کرد.

دایی چند روز قبل به دعوت رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه به استانبول سفر کرده بود و ضمن حضور در اردوی تیم ملی در کنار مصطفی دنیزلی و مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه، بازی تیم ملی ایران و این کشور را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

06

07