۰ نفر

بازیکن سابق پرسپولیس از نابینایی نجات یافت

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۰:۳۲
کد خبر: 272354
بازیکن سابق پرسپولیس از نابینایی نجات یافت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه نابینایی کامل قرار داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا به طور موقت از خطر نابینایی نجات پیدا کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آنهایی که پرسپولیس رویایی دهه شصت و بازی های دلنشین این تیم در آن دوران را به یاد دارند، مدافع چپی که با شماره ۱۷ در ترکیب ثابت این تیم همواره حضور داشت را هم به خاطر می آورند. روح الله عبادزاده مدافع با اخلاق دهه شصت پرسپولیس که از بهترین های این تیم در آن دهه بود اما بعد از اتمام دوران فوتبالش کمتر نام او در محافل فوتبالی شنیده شد.

پیشکسوت سرخ پوشان سالهاست با بیماری دیابت شدید دست و پنجه نرم می کند و این بیماری بسیاری از اندام او را با خطر مواجه کرده است. از جمله حمله این بیماری به شبکیه چشم این پیشکسوت بود که منجر به خونریزی شد تا خطر نابینایی وی را تهدید کند.

مازیار خویشوند که امور مربوط به درمان این پیشکسوت را مدیریت و پیگیری می کند در این خصوص گفت: بازیکن سابق پرسپولیس مدتهاست با بیماری لاعلاج دیابت دست و پنجه نرم می کند و این بیماری به سلامتی او لطمات جبران ناپذیری زده است. شبکیه چشم عبازاده مدتی است خونریزی کرده و چشم وی با خطر نابینایی کامل مواجه است اما متاسفانه مسئولین باشگاه پرسپولیس کمترین توجهی را به این پیشکسوت خود ندارند.

وی افزود: واقعا اگر مساعدت شخص وزیر بهداشت و پیگیری های ایشان و دستور مستقیم شان به بیمارستان فارابی نبود شاید این پیشکسوت بینایی‌اش را برای همیشه از دست می‌داد. اما خوشبختانه این اتفاق باعث شد تا بیمارستان فارابی نهایت همکاری و مساعدت را برای درمان این پیشکسوت انجام دهد. وی باید سه مرحله تحت جراحی قرار گیرد که مرحله اول آن را پشت سر گذاشتیم و باید برای دو مرحله دیگر آماده شود.

خویشوند اظهار داشت: عبادزاده نه تنها از وزیر محترم بهداشت بلکه از رییس و سایر پرسنل بیمارستان فارابی تشکر می کند چون اگر همکاری و مساعدت آنها نبود مشخص نبود که سرنوشت این پیشکسوت چه می شود. این در حالی است که ما انتظار داشتیم اهالی ورزش و در راس آنها باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل ایشون پیش قدم می شد.