۰ نفر

لیگ قهرمانان آسیا؛

برانکو: برای صعود آماده‌ایم

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۲۰
کد خبر: 271253
برانکو: برای صعود آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای جبران شکست دیدار رفت مقابل الجزیره امارات و کسب مجوز صعود به مرحله بعدی از هر نظر آماده‌ایم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «برانکو ایوانکوویچ» امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الجزیره امارات در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و ما می خواهیم شکست دور رفت را جبران کرده و به مراحل بالاتر برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت که در ابوظبی برگزار شد با حساب 3 بر 2 نتیجه را به الجزیره واگذار کرد و برای کسب مجوز صعود باید در دیدار فردا شب که از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود برابر این حریف به پیروزی برسد.

سرمربی پرسپولیس افزود: هر چند در بازی رفت شکست خوردیم، اما فردا تنها در پی پیروزی و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی هستیم تا موجب شادی هواداران شویم.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا، گفت: «محسن ربیع خواه» مدت ها از میادین دور خواهد بود و «کمال کامیابی نیا» نیز مصدوم است. این مسائل در فوتبال امری طبیعی است و با این حال دیگر نفرات در آمادگی کامل هستند.

برانکو در مورد شناخت از تیم الجزیره، عنوان کرد: آنان مهاجمان بسیار خوبی دارند و برنامه ما این است تا با از کار انداختن برنامه های حریف، نتیجه لازم را به دست آوریم.

این مربی اهل کرواسی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر تمدید نشدن قراردادش با پرسپولیس، گفت: هنوز قراردادم تمام نشده و تمرکزم به دیدار فردا معطوف است.

وی با بیان اینکه هیچ مربی از باخت استقبال نمی کند، گفت: در لیگ قهرمانان آسیا تیم ضعیف وجود ندارد و نباید حریف را دستکم گرفت. در رویداد مهم، هر اشتباهی می تواند تاوان سنگینی داشته باشد.

این مربی موفق در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی مبنی بر اینکه چرا پرسپولیس در بازی رفت با وجود عملکرد بهتر نسبت به الجزیره با شکست روبرو شد؟ گفت: الجزیره نشان داد تیم بسیار خوبی است، اما فردا دیدار جدیدی داریم و مقابل چندین هزار تماشاگر خودمان بازی می کنیم. امیدوارم هواداران به عنوان یاز دوازدهم در کنار تیم باشند.