۰ نفر

زیدان در آستانه ال کلاسیکو:

تونل افتخاری در کار نخواهد بود

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۹:۲۷
کد خبر: 269164
تونل افتخاری در کار نخواهد بود

«زین الدین زیدان» سرمربی تیم رئال مادرید، در آستانه ال کلاسیکو با بی اساس خواندن ادعای آبی و اناری پوشان در مورد عدم حضور خود در جام باشگاه های جهان در دوره مورد بحث گفت: با نهایت احترام؛ تونل افتخاری در کار نخواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز شنبه نوشت: تیم فوتبال بارسلونا با برتری در مقابل دیپورتیوو لاکرونیا در هفته گذشته؛ قهرمانی این فصل خود را در رقابت های لالیگا مسجل نمود و فردا -یکشنبه- در آخرین ال کلاسیکو این فصل به مصاف سفیدپوشانی می رود که هفته گذشته موفق شدند با توقف بایرن مونیخ برای سومین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

در آستانه جدال سنتی این دو رقیب دیرینه، زیدان در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: پس از قهرمانی ما در جام باشگاه های جهان، آن ها به بهانه عدم حضور خود در این رقابت ها، از تشکیل تونل افتخار سر باز زدند؛ این در حالی است که ادعای آن ها کاملا نادرست است چرا که جواز ورود به این رقابت ها؛ حضور در لیگ قهرمانان اروپا و این بدان معنا است که هم ما و هم بارسا در این رقابت ها حضور داشتیم.

وی افزود: این تصمیم من نیست بلکه آن ها خود موجب اتخاذ این تصمیم شدند و با نهایت احترام؛ تونل افتخاری در کار نخواهد بود؛ کاری که بارسا در لالیگا انجام داد تحسین برانگیز است و برای من سخت ترین و در عین حال زیباترین اتفاق ممکن محسوب می شود؛ اما این لجبازی توسط آن ها آغاز شده است.

آنچه سرمربی سفیدپوشان به آن اشاره دارد، الکلاسیکو 24 دسامبر است؛ زمانی که کهکشانی ها پس از بازگشت از امارات متحده عربی و کسب مقام نخست جام باشگاه های جهان می بایست روبه روی آبی و اناری پوشان قرار می گرفتند و با تصمیم تیم بارسلونا مبنی بر عدم رعایت سنت دیرینه اسپانیایی برای بستن تونل افتخار مواجه شدند.

زیدان ادامه داد: اگرچه این دیدار تغییری در جدول ایجاد نمی کند، اما ما همچنان مصمم هستیم که برای برد وارد میدان شویم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دیدار فرداشب آخرین ال کلاسیکوی «آندرس اینیستا» است؛ تاکید کرد: اینیستا نه تنها از لحاظ فوتبال، بلکه از حیث انسانیت؛ فردی قابل ستایش است؛ ' به او تبریک خواهیم گفت؛ دستش را خواهیم فشرد و برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.'

تیم فوتبال بارسلونا فردا (یکشنبه) در نیوکمپ از کهکشانی ها میزبانی خواهد کرد.