۰ نفر

علی دایی: مطمئنم ایران قهرمان جام ملتهای آسیا می شود

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۳۷
کد خبر: 268923
علی دایی: مطمئنم ایران قهرمان جام ملتهای آسیا می شود

اسطوره فوتبال ایران مطمئن است که تیم ملی فوتبال ایران قهرمان جام ملتهای آسیا 2019 خواهد شد.

به گزارش AFC ، قرعه کشی جام ملتهای آسیا 2019 امشب در امارات برگزار می‌شود و 24 تبم حاضر در این رقابت ها از جمله ایران حریفان خود را خواهند شناخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی دایی اسطوره فوتبال ایران که یکی از مهمانان اصلی مراسم قرعه کشی خواهد بود، پیش از این رویداد گفت: "یک دلیل وجود داشته است که ایران در چند سال گذشته بهترین تیم آسیا بوده و آن هم ثبات در تیم ملی است. تغییرات خیلی اندکی در تیم ملی وجود داشته و همین مسئله باعث شده است که کارلوس کی روش تمرکز خود را روی ساخت یک تیم خوب و قوی قرار دهد. او همچنین به صورت مداوم در جستجوی بهترین بازیکنان ممکن برای تیم ملی بوده است و همین مسئله نیز روی بازیکنان تاثیر مثبت گذاشته است."

ایران سالها است که تیم نخست آسیا در رده بندی فیفا است. همچنین ایران اولین تیم قاره بود که جواز حضور در جام جهانی فوتبال را به دست آورد. شاگردان کارلوس کی روش بدون باخت بدون باخت به این مهم دست پیدا کردند. با این حال 43 سال از آخرین قهرمانی ایران در جام ملتها می گذرد.

دایی اضافه کرد: "من مطمئن هستم تیم ملی ایران در این دوره به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست خواهد یافت. ما همیشه در این رقابت ها مدعی بودیم و نتایج اخیر باعث شده مطمئن شوم که تیم ملی ایران به قهرمانی در این رقابت ها دست خواهد یافت."

مهاجم سابق تیم ملی ایران اضافه کرد : "سال 1996 یک بازیکن کره ای در بوندسلیگا بازی می کرد و استعداد یاب ها به دنبال بازیکنان دیگر بودند. چهار گلی که من برابر کره به ثمر رساندم باعث شد به آرمینیا بیله فلد بپیوندم."

قرعه کشی جام ملتهای آسیا حدود ساعت 20 به وقت ایران برگزار می‌شود.