۰ نفر

پنالتی به داد رئال مادرید رسید

۲۳ فروردین ۱۳۹۷، ۰:۳۸
کد خبر: 263701
پنالتی به داد رئال مادرید رسید

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل یوونتوس ۳ بر یک شکست خورد اما به لطف پیروزی ۳ بر صفر در زمین حریف راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس چهارشنبه شب دیدار برگشت خود را در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان یوونتوس ۳ بر یک پیروز شد اما از صعود باز ماند.

بازی با شوک زودهنگام یوونتوس آغاز شد. در دقیقه ۲ بود که سامی خدیرا از راست پاس تماشایی را روی تیر دوم برای ماریو مانژوکیچ فرستاد و او هم با ضربه سر دروازه رئال مادرید را باز کرد.

رئال مادرید بعد از این گل فشار بی امانی را روی دروازه یوونتوس وارد کرد. در دقیقه ۱۰ بوفون با واکنشی دیدنی مانع گلزنی بیل شد و در برگشت ضربه پشت پای بیل به داخل چارچوب نرفت.

در دقیقه ۱۲ بوفون ضربه رونالدو را برگشت داد و در ریباند هم ایسکو گلزنی کرد که آفساید اعلام شد. رئال مادرید فشار خود را ادامه داد و چند موقعیت خوب را از دست داد. مهمترین آن در دقیقه ۳۴ بود که بوفون موقعیت تک به تک با ایسکو را دفع کرد.

یوونتوس در دقیقه ۳۸ روی یک کار تمرین شده به گل دوم رسید. یک ارسال از جناح راست روی تیر دوم بار دیگر با ضربه سر ماریو مانژوکیچ همراه شد تا دروازه رئال مادرید باز شود. تلاش شاگردان زیدان برای تغییر نتیجه تا پایان نیمه نخست نتیجه نداد و این نیمه با برتری ۲ بر صفر یووه خاتمه یافت.

رئال مادرید در شروع نیمه دوم آسنسیو را جایگزین گرت بیل کرد تا بار تهاجمی خود را افزایش دهد. در دقیقه ۵۷ بوفون به خوبی شوت رونالدو را مهار کرد یک دقیقه بعد ایگواین با شوت زمینی خود به این حمله میزبان پاسخ داد تا همچنان هیجان بر بازی حاکم باشد.

یوونتوس در میان بهت هوادران رئال مادرید در دقیقه ۶۱ به گل سوم هم رسید. سانتر کاستا از راست با اشتباه وحشتناک کیلور ناواس، دروازه بان رئال مادرید همراه شد و بلیز ماتوئیدی توپ را درون دروازه قرار داد.

بوفون که در این بازی آماده نشان می داد در دقیقه ۷۳ با شیرجه بلند خود دروازه یووه را بسته نگه داشت. در دقیقه ۷۹ ضربه واران نفس ها را در سینه حبس کرد اما توپ گل نشد.

در حالی که بازی به دقیقه ۹۳ رسیده بود و همگان خود را برای وقت های اضافه آماده کرده بودند اتفاق بزرگ بازی رخ داد. سانتر بلند داخل محوطه جریمه یوونتوس با پرش بلند و پاس به عقب رونالدو برای واسکز همراه شد که در این صحنه مهدی بن عطیه بازیکن رئال را شارژ کرد و داور آن را پنالتی اعلام کرد. بازیکنان یوونتوس به این صحنه مشکوک به شدت اعتراض کردند و در پی آن داور بوفون را اخراج کرد. در نهایت رونالدو این ضربه را در دقیقه ۹۸ به گل تبدیل کرد تا یوونتوس در خلق یک معجزه بزرگ ناکام بماند.

رئال مادرید که در بازی رفت ۳ بر صفر برنده شده بود در مجموع با برتی ۴ بر ۳ راهی مرحله نیمه نهایی شد.