۰ نفر

"یوفا" گواردیولا و باشگاه لیورپول را جریمه کرد

۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۵۷
کد خبر: 263654
"یوفا" گواردیولا و باشگاه لیورپول را جریمه کرد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، «پپ گواردیولا» سرمربی تیم منچستر سیتی را به دلیل رفتار نامناسب پس از اخراج و باشگاه لیورپول را به علت پرتاب اشیا به داخل زمین و همچنین استفاده از مواد آتش زا توسط هوادارانش، جریمه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تارنمای خبری 'اسکای اسپورت' روز چهارشنبه ادامه داد: در بازی شب گذشته منچسترسیتی و لیورپول از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، گواردیولا به نشانه اعتراض به تصمیم 'متئو لاهوز' داور اسپانیایی این دیدار بدلیل مردود اعلام کردن گل تیمش وارد زمین مسابقه شد که متعاقبا با دستور قاضی میدان از محوطه فنی اخراج شد.

اسکای اسپورت افزود: بر این اساس سرمربی تیم منچستر سیتی به دلیل اعتراض به تصمیمات داور و همچنین نقض ماده 69 آیین نامه اتحادیه فوتبال اروپا مبنی بر عدم برقراری ارتباط با نیمکت پس از اخراج، جریمه شد و مطابق اعلام کمیته اخلاق 'یوفا' رسیدگی به پرونده وی و حواشی دیدار منچستر سیتی و لیورپول به 31 مه موکول شد.

تیم فوتبال لیورپول شب گذشته موفق شد با درخشش «محمد صلاح» ستاره مصری خود، دور برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را نیز با برتری 2 بر یک مقابل منچسترسیتی به پایان برساند و در مجموع دیدار رفت و برگشت با نتیجه پنج بر یک راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شود.