۰ نفر

جنگ آسیایی قلعه‌نویی و پورموسوی

۲۲ فروردین ۱۳۹۷، ۱:۳۰
کد خبر: 263394
جنگ آسیایی قلعه‌نویی و پورموسوی

در تنها دیدار روز پنج‌شنبه لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد و ذوب‌آهن در ورزشگاه غدیر برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با یک دیدار در روز پنج‌شنبه ادامه پیدا می‌کند که تیم‌های فوتبال فولاد و ذوب آهن از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ذوب آهن امیر قلعه‌نویی که در نیم فصل دوم پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته ۹ پیروزی، ۲ تساوی و تنها یک شکست به دست بیاورد، در حالی به مصاف فولاد می‌رود که در صورت پیروزی برابر این تیم می‌تواند یک گام دیگر به نایب قهرمانی لیگ برتر و حضور در آسیا نزدیک شود.

اصفهانی‌ها که هفته گذشته با سه گل سپیدرود را شکست دادند، این بار باید شانس خود را خارج از خانه امتحان کنند تا به موفقیت‌های خود در نیم فصل دوم ادامه دهند. البته این دیدار به نوعی پیش‌بازی ذوبی‌ها برای دیدار حساس این تیم برابر لوکوموتیو ازبکستان نیز محسوب می‌شود.

در سوی دیگر میدان فولادی قرار دارد که در صورت شکست مقابل ذوب آهن شانس آسیایی شدنش برای فصل بعد به حداقل می‌رسد و باید یک فصل دیگر نیز از مسابقه‌های آسیایی به دور باشد. فولادی‌ها که هفته گذشته با نتیجه بدون گل مقابل پارس جنوبی متوقف شدند، در صورت امتیاز دادن به ذوب آهن دوباره وارد بحران می‌شوند.