۰ نفر

پایان بلاتکلیفی کشتی با پاسخ مثبت رسول خادم

۲۰ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۲۰
کد خبر: 263035
پایان بلاتکلیفی کشتی با پاسخ مثبت رسول خادم

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: در ملاقات حضوری تعدادی از اهالی کشتی با رسول خادم، او با بازگشت خود به فدراسیون موافقت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «حمید بنی تمیم» افزود: رسول خادم پس از پایان مجمع فوق العاده و در ملاقات حضوری با تعدادی از پیشکسوتان و خانواده کشتی که عصر امروز برگزار شد، با بازگشت به فدراسیون موافقت کرد و از این پس به فعالیتش به عنوان رییس ادامه خواهد داد.
 اعضای مجمع بلافاصله پس از پایان جلسه امروز با حضور سر زده در زورخانه نامجو تهران ضمن دیدار با رسول خادم بار دیگر به صورت رسمی از وی درخواست کرده بودند ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده بگیرد.
اعضای مجمع فدراسیون کشتی در دومین نشست خود که عصر امروز با حضور «محمدرضا داورزنی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و «شاهرخ شهنازی» دبیرکل کمیته المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، رسول خادم رئیس مستعفی این فدراسیون را مکلف به بازگشت کرده بودند.
خادم نهم اسفند ماه سال 96 از ریاست فدراسیون استعفا کرد و متعاقب آن اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز استعفا دادند. 
در نخستین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی که 21 اسفند 96 به ریاست داورزنی برگزار شد، اعضاء با اکثریت آراء با این استعفاء مخالفت و اعلام کردند با توجه به بند 12 اساسنامه فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون تا بازگشت رسول خادم امور فدراسیون را پیگیری کند.