۰ نفر

پیروزی ملی پوشان در برابر الجزایر

۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۴۴
کد خبر: 260528
پیروزی ملی پوشان در برابر الجزایر

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال ۱۳۹۷ موفق شد تیم ملی الجزایر را شکست دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، تیم‌ملی فوتبال کشورمان در راستای آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در جام جهانی 2018 روسیه، امشب از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران و در شهر گراتس اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر رفت. این بازی در پایان بیش از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید. سردار آزمون و مهدی طارمی برای تیم کشورمان و فاروق شافعی برای تیم ملی الجزایر در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده، سعید آقایی (میلاد محمدی دقیقه 73) ، سعید عزت اللهی (مسعود شجاعی دقیقه 46) ، کریم انصاری فرد (کاوه رضایی دقیقه 70)، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش (سامان قدوس دقیقه 78)، سردار آزمون ( امید ابراهیمی دقیقه 61) و مهدی طارمی ( امیری 40).

ترکیب تیم ملی الجزایر: فوزی شاوشی ، زین‌ الدین فرحات، فاروق شافعی، عیسی ماندی،  ، رامی بن سبعینی ، سلیم بوخنشوش کارل مجانی (سلیمانی دقیقه 63) ، سفیان هانی (بن موسی 33) ، ریاض محرز ( فرید الملل دقیقه 68) ، بغداد بونجاح و  العربی هلال سودانی.

شرح بازی:

بازی با حملات تیم الجزایر آغاز شد اما شاگردان کی‌روش رفته رفته بازی را در اختیار گرفتند و با سانترهای خطرناک روی دروازه شاگردان رباح ماجر موقعیت ایجاد کردند.

(شرح گل اول ایران)در ادامه بازی با سانتر جهانبخش، این سردار آزمون بود که با یک ضربه سر در دقیقه 11 دروازه فوزی شاوشی را باز کرد.

بعد از این گل، مهاجم تیم ملی الجزایر در موقعیتی خوب با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان تیم ملی کشورمان به خوبی این توپ را دفع کرد.

(شرح گل دوم ایران)در دقیقه 19 و با حرکت فوق‌العاده احسان حاج‌صفی پس از دریبل چند بازیکن الجزایری، او مهدی طارمی را در موقعیتی خوب قرار داد و مهاجم تیم الغرافه هم بعد از عبور از دروازه‌بان الجزایر دومین گل تیم ملی را در بیست و پنجمین بازی ملی خود به ثمر رساند.

در دقیقه 32 باز هم همکاری جهانبخش و آزمون می‌توانست برای تیم ملی گل به همراه داشته باشد اما این بار دروازه الجزایر باز نشد.

در دقیقه 36 بونجاح بازیکن تیم ملی الجزایر مقابل دروازه بیرانوند موقعیت خوبی را با ضربه سر از دست داد.

در دقیقه 40 مهدی طارمی از بازی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و به جای او، وحید امیری وارد میدان شد.

در نیمه دوم ورق بازی برگشت و تیم الجزایر بازی را طوفانی انجام داد.

شاگردان رباح ماجر بازی را در دست گرفتند و با سانترهای متعدد از سمت چپ و راست، دروازه بیرانوند را بارها مورد تهدید قرار دادند.

ریاض محرز بازیکن مطرح تیم الجزایر که در لستر سیتی بازی می‌کند با حرکات انفرادی خود بارها خط دفاع تیم کشورمان را مورد آزار قرار داد.

(شرح گل الجزایر)در دقیقه 56 شافعی بازیکن تیم الجزایر با استفاده از اشتباه علیرضا بیرانودن با ضربه سر دروازه تیم کشورمان را باز کرد تا فاصله دو تیم به حداقل برسد.

در ادامه بازی شاگردان کی‌روش حملات جسته و گریخته‌ای را روی دروازه الجزایر انجام دادند تا از فشار حملات شاگردان رباح ماجر کاسته شود.

در دقیقه 75 ضربه ایستگاهی خوبی نصیب تیم کشورمان شد اما حاج‌صفی با ضربه‌ای بی دقت این توپ را به بالای دروازه الجزایر فرستاد.

در دقیقه 86 و روی سانتر وریا غفوری، ضربه سر سامان قدوس در دستان دروازه‌بان الجزایر قرار گرفت.