۰ نفر

جشنواره گل شاگردان کی روش مقابل سیرالئون

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۴۳
کد خبر: 259160
جشنواره گل شاگردان کی روش مقابل سیرالئون

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه چهار بر صفر از سد سیرالئون بگذرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سیرالئون از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و تیم ملی موفق شد این دیدار را با نتیجه چهار بر صفر به سود خود به پایان برساند.

پیش از آغاز این مسابقه انتقادهای زیادی از کیفیت تیم سیرالئون و اینکه آنها با ترکیبی از تیم محلی خود وارد ایران شده اند، مطرح شده بود که با توجه به عملکرد این تیم می توان این مساله را تا حدودی تایید کرد.

کیفیت تیم سیرالئون به قدری در نیمه نخست پایین بود که آنها تنها یک بار توانستند به دروازه تیم ملی ایران برسند و در سایر لحظات توپ در زمین حریف بود.

در نیمه دوم این مسابقه نیز تیم سیرالئون برای پنج دقیقه صاحب توپ و میدان بود و توانست چند موقعیت خطرناک را بر روی دوازه «سید حسین حسینی» دروازه بان ایران در نیمه دوم ایجاد کند که با واکنش های خوب این دروازه بان که نخستین بازی ملی خود را تجربه می کرد، دروازه ایران بسته نگه داشته شد.

گل نخست ایران را در این مسابقه «محمدرضا خانزاده» با سانتر خوب «امید نورافکن» به ثمر رساند. گل دوم را هم «علی قلی زاده» به شکل بسیار عجیبی و از راه دور به ثمر رساند که با جایگیری ضعیف دروازه بان وارد دروازه سیرالئون شد.

گل سوم ایران را هم «کاوه رضایی» با ضربه سر وارد دروازه سیرالئون کرد. قلی زاده که نخستین بازی ملی خود را تجربه می کرد توانست گل چهارم تیم ملی را به ثمر برساند تا دو گل از چهار گل ایران را این بازیکن وارد دروازه سیرالئون کند.

حامد لک، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله زاده، امید نورافکن، علی قلی زاده و کاوه رضایی، 11 بازیکن اصلی در دیدار تدارکاتی مقابل سیرالئون بودند که با نظر کی روش در نیمه دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیم ملی ایجاد شد.