۰ نفر

کاپیتان تیم ملی بسکتبال: بازی برای تیم ملی همیشه برایم جذاب است

۳ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۵۸
کد خبر: 254023
کاپیتان تیم ملی بسکتبال: بازی برای تیم ملی همیشه برایم جذاب است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از برد برابر قزاقستان گفت: بازی برای تیم ملی همیشه برایم جذاب است و خوشحالم دوباره برای ایران بازی کردم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی پس از برد مقابل قزاقستان در نشست خبری اظهار کرد: قبل بازی می دانستیم حریف قدرتمندی داریم. قزاقستان را به عنوان تیمی قدرتمند می‌شناخیتم. می دونستیم خیلی بازی سختی داریم در خانه حریف قطعا کارمام سخت‌تر می شود. ما تمرین زیادی نداشتیم و سفری طولانی تا قزاقستان انجام دادیم.

او ادامه داد: به هر حال بازی سختی بود. ما بر دفاع تاکید داشتیم و خیلی خوب دفاع کردیم. حریف در ابتدا نزدیک بود اما بهتر شدیم و با دفاع بهتری که انجام دادیم توانستیم به برتری برسیم. آنها شب خوبی در سه امتیازی داشتند و اگر اینطور نبود با اختلاف بیشتری می باختند. به نظرم در بازی بعدی باید در حمله بهتر شویم.

کاپیتان تیم ملی درباره بازگشتش به تیم بیان کرد: قبل بازی خیلی حس خوبی داشتم و انرژی داشتم. خیلی خوشحالم که مربی جدید این شانس را به من داد. اکنون هم حس خوبی دارم که با تیم ملی بودم و امیدوارم بهتر شویم. مربی به من زمان بیشتری هم داد تا هماهنگ شوم. بازی برای تیم ملی همیشه جذاب است.

نیکخواه بهرامی درباره دیدار با عراق عنوان کرد: در بازی اول با آنها مشکلاتی داشتیم اما مطمئنا در بازی روز یکشنبه آن باخت را جبران می کنیم.