۰ نفر

لالیگا برای رئال مادرید دست نیافتنی‌تر شد

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۲:۰۰
کد خبر: 243086
لالیگا برای رئال مادرید دست نیافتنی‌تر شد

تیم فوتبال رئال مادرید با تساوی برابر سلتاویگو فاصله‌اش با بارسلونا صدرنشین به ۱۶ امتیاز رسید و تقریبا شانس قهرمانی در لالیگا را از دست داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل ایسنا، رئال مادرید یکشنبه در هفته هجدهم لالیگا برابر سلتاویگو قرار گرفت که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در شروع بازی گرت بیل فرصت گلزنی داشت که آن را از دست داد. در ادامه ضربه یاگو آسپاس به تیرک دروازه برخورد کرد و میزبان با بدشانسی نتوانست به گل برسد. مادرید بیش از سلتاویگو حمله می‌کرد اما میزبان در یک ضد حمله به گل رسید. دنیل واس در دقیقه ۳۳ دروازه مادرید را باز کرد. دقایقی بعد بیل با یک فرار توانست بازی را به تساوی برساند. مهاجم ولزی لحظاتی بعد با پاس ایسکو در موقعیت گلزنی قرار گرفت و گل دوم مادرید را به ثمر رساند.

در نیمه دوم دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند و سلتاویگو به دنبال به تساوی رساندن بازی بود. در یکی از حمله‌های تیم میزبان کیلور ناواس مجبور شد در محوطه جریمه روی آسپاس خطا کند و داور پنالتی اعلام کرد. دروازه‌بان کاستاریکایی توانست ضربه آسپاس را مهار کند. پس از این اتفاق بازی کاملا در اختیار میزبان بود و مادرید از ضد حمله بهره می‌برد. رونالدو در دقیقه ۸۰ یک فرصت خوب را از دست داد. مهاجم پرتغالی هنگام پا به توپ شدن توسط هواداران سلتا هو می‌شد.

تلاش‌های تیم میزبان به نتیجه رسید و ماکسیمیلیانو گومس در دقیقه ۸۲ بازی را به تساوی رساند. دوباره حملات مادرید آغاز شد. رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد و بیل تعویض شد. مارکو آسنسیو به جای او به میدان رفت. در دقایق پایانی لوکاس واسکس که در نیمه دوم به میدان رفته بود یک فرصت خوب را از دست داد و دروازه‌بان حریف ضربه بازیکن اسپانیایی را دفع کرد.

در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید و مادرید تقریبا شانس قهرمانی را در لالیگا از دست داد چون اختلاف این تیم با بارسلونا صدرنشین به ۱۶ امتیاز رسید البته با یک بازی کمتر. سفیدپوشان با ۳۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

در دیگر بازی‌های یکشنبه لگانس با یک گل رئال سوسیداد را شکست داد، اتلتیک بیلبائو توانست با دو گل آلاوس را مغلوب کند و دیدار تیم‌های ویارئال و دپورتیوو لاکرونیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.