۰ نفر

شوک بزرگ به سردار آزمون

۵ دی ۱۳۹۶، ۲۳:۰۷
کد خبر: 240409
شوک بزرگ به سردار آزمون

روبین کازان روسیه با توجه به شرایط مالی این باشگاه اعلام ورشکستی کرد تا شوک بزرگی به فوتبال این کشور وارد شود.

در شرایطی که روبین کازان در فصل گذشته موفق شده بود با کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جا بگذارد و سردار آزمون نیز گلزنی به بایرن مونیخ را در کارنامه‌اش ثبت کرد، این باشگاه اکنون با اعلام ورشکستگی خود شوک بزرگی به فوتبال روسیه وارد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، با افزایش بحران های مالی و تشدید فشار طلبکاران سران باشگاه روبین در شهر کازان اعلام ورشکستگی کردند تا شوک دیگری به فوتبال روسیه وارد شود.

در شرایطی که روسیه به عنوان میزبان جام جهانی 2018 بیشترین بودجه ممکن برای برگزاری بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی در تاریخ دنیا را در دستور کار قرار داده حالا با بحران جدی در باشگاه های سرشناس خود روبرو شده تا جایی که این بحران های مالی هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد که تبعات سنگینی را به فوتبال روسیه وارد خواهد کرد.

در تازه ترین شوک از ایالت تاتارستان روسیه خبر می رسد باشگاه روبین در شهر کازان مرکز ایالت به دلیل مشکلات مالی و بحران هایی که در یکی دو ماه گذشته اوج گرفت سرانجام قد خم کرد و با اعلام ورشکستگی رسما از جمع باشگاه های حرفه ای میزبان جام جهانی خارج شد تا اتفاقی غم انگیز فوتبال باشگاهی روسیه را تحت الشعاع خود قرار دهد.

بعد از باشگاه هایی همچون آنژی ماخاج کالا، پریم آمکار حالا نوبت به روبین کازان رسید تا به خاطر بحران های مالی و تشدید بدهی های مالی اعلام ورشکستگی کند تا به این شکل یکی از باشگاه هایی که تاریخچه بسیار بزرگی در روسیه داشت به جمع تیم هایی سقوط کند که دیگر هیچ شانسی برای رسیدن به باشگاه های بزرگ این کشور در کورس قهرمانی و کسب سهمیه اروپایی نداشته باشد.

بنا به نوشته روزنامه های روسیه مسئولان ایالت تاتارستان و سران باشگاه رد آخرین نشست پیرامون مقابله با اعلام ورشکستگی سه راه را در دستور کار قرار دادند که هیچ کدام از این راهکارها نتیجه نداد تا قربان بردی اف و ستاره های حاضر در روبین با اتفاقی تلخ و سرنوشتی نامعلوم روبرو شوند از جمله ستاره اصلی تیم ملی ایران در خط حمله.

سردار آزمون به عنوان یکی از ستاره های سرشناس و آینده دار روبین کازان که به تازگی پیراهن این باشگاه را برتن کرد حالا با سرنوشتی نامعلوم روبرو است چون این بازیکن ایرانی به همراه چند ستاره دیگر براساس بندهایی که در قرارداد خود گنجانده اند با توجه به این که تا کنون دریافتی از باشگاه نداشتند به صورت یک طرفه قراردادشان فسخ و بازیکن آزاد شناخته می شوند.